Oli outo tilanne tänään uimahallissa, tai siis tuntui oudolta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Draumsyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Draumsyn

Aktiivinen jäsen
31.07.2009
5 320
1
36
Olin suihkuhuoneessa yksinäni ja yhtäkkiä kuulin jonkun huhuilevan ovella, että saako tulla. Olin aivan ihmeissäni enkä tajunnut edes vastata mitään, kun kuulosti siltä, että siellä joku keski-ikäinen nainen huikkii jotain. En oikein päässyt viivalle siitä, mistä on kyse.

No, ääni vain jatkoi huikkimista ja kun en edelleenkään tajunnut mitään puhua (joo, oon hidasälyinen, varsinkin ilman silmälaseja, jolloin en edes näe paljon mitään), tuli lopulta suihkutilaan, pyyteli anteeksi ja kertoi vain tuovansa äkkiä lisää saippuaa. Vasta silloin tajusin, että tyyppi oli mies. :) Siinä vaiheessa vasta älysin, miksi se niin kovasti kyseli lupia tulla... Mies oli siis uimavalvoja, vuorossa ei kai silloin ollut yhtään naista.

Mietin vain, huikkiikohan ne naisetkin yhtä kauan ovella, ennen kuin voivat mennä miesten suihkutiloihin työtehtävissä? :D

Itse ollut uimahallilla siivoojana, ja me ei kyllä koskaan huhuiltu mitään kun täytettiin saippuoita, tai käytiin tunneittain suihkuttamassa lattiat sekä naisten että miesten puolelta puhtaaksi :D

Uimavalvojan hommiin ei vissiin kuuluu saippuoiden täyttö, oli hälle outo tilanne niin näki parhaaksi olla hieman häveliäämpi :)

Kyllä tuolla on valvojien töihin kuuluvaa käydä huoltamassa suihkutilat. Tai ainakin niitä jatkuvasti siellä pyörii. Mutta oli kyllä ihan uusi tyyppi (uidessa minulla oli lasit päässä, joten silloin näin miehen ja tunnistin samaksi sitten lopulta), joten voi olla joku kesäsijainen, joka ei ole tottunut vielä kaikkiin työtehtäviinsä. :D

Mutta ääni oli kyllä aika naisellinen, siksi en jutusta ensin mitään käsittänytkään...

eikai se nyt niin vaarallista ole...

Ei se minua haitannut ollenkaan. Minusta on ihan sama, käykö joku työnsä puolesta tiloissa, joissa olen suihkussa. En häiriintynyt pätkääkään, vaikka olin just saunaan menossa eikä tietty yhtään rihmankiertämää päällä. :)

Huvitti vaan se tilanne, kun miesparka huikki ties miten monta kertaa ovella, ennen kuin tohti tulla sisään. Ja oma tyhmyys, kun en älynnyt vastata mitään. :D

Viimeksi muokattu:
Missähän kylpylässä kerran olin, niin suihkutiloja moppasi miespuolinen siivooja. Ei siinä mitään, piti silmät häveliäästi lattiassa. :D Mutta paras oli kun nähtiin miehen kanssa altailla - hän kertoi että samaan aikaan miesten suihkutiloja siivosi naispuoleinen siivooja. :D

suurinosa siivoojista yms henkiöistä on kumminkin ammattilaisia ei ne teitä sinne tuu kattoo perkele! :D poikkeuksia löytyy mutta niitähän löytyy mistä vaan eri aloista ja se mua tässä nyt mietityttää että jos mies siivoo naisten pukkaria on heti pervo yms mutta mitä jos kyseessä olisikin lesbo nainen? joo anyways suurin osa uimahalleista ilmoittaa lapuilla jos naispuolisen siivoojan saaminen ei ole ollut mahollista ja jos tätä niin pelkäätte soittakaa vaikka uimahalliin etukäteen! huh onneks mul ei oo ongelmaa alastomuuden kanssa, mitenköhän te joilla on pärjäätte mieslääkäreistä jotka haluavat rinnat yms nähdä, tai mies gyneistä?

Minä olin pari vuotta sitten kylpylässä Itä-Suomessa perheen kanssa. Oli tosi hiljaista,muutama perhe meidän lisäksi.
Uimavalvoja tuli sitten suihkuhuoneeseen lastalla pyyhkimään vesiä pois. Ärsytti ihan sikana, kyseessä siis nuorehko mies :/ Häpeän kroppaani kun ylipainoa on ja roikkutissit.

Mies olisi voinut odottaa vaikka vartin,jolloin suihkutiloissa ei olisi ollut ketään!! Kylpylä oli sen verran hiljainen.Eikä kyllä huhuillut yhtään mitään.
Menin saunaan karkuun lapsen kanssa :D

Ei huiki :( Mieheni vaihtoi kuntosalia kun ihan joka kerta joku naispuolinen ihminen tuli pukuhuoneisiin imuroimaan ja mit milloinkin kun siellä asiakkaita. Tuntui aivan uskomattomalta kun mies kertoi että naiset vaan tulla paukasee ovesta kyselemättä ja anteeksi pyytelemättä.

Ja ei sillä että miehellä olisi kropassaan mitään häpeämistä mutta hän kokee asian kiusalliseksi sillä haluaa esiintyä alasti vain minun nähden.
Puhuttiinkin että jos miespuolinen siivooja menisi naisten pukukoppiin tai suihkuille kyselemättä ja varoittamatta niin siitähän saisi jo hirveän haloon aikaiseksi että se tirkistelee naisia.

Tuttuni kertoi ystävästään joka oli reippaana mennyt uimahallin suihkutilaan. Vastaanotosta oli joku kuulemma huikannut perään jotain, mutta oli luullut huudeltavan jollekkin toiselle. Hiljaista oli ollut. Ei muutakuin vaatteet kaappiin ja suihkuun. Siinä sitten suihkussa seistessä ihmetellyt, että ketäs siihen viereen tulee seisoskelemaan. No, kaksi remonttireiskaa haalareissaan tuli pyytämään joska neiti siirtyisi tuonne toiselle puolelle kun tämä pukkari ja suihkuosasto on remontissa... Oli kuulemma nolottanut..

Yhteistyössä