Olin suihkuhuoneessa yksinäni ja yhtäkkiä kuulin jonkun huhuilevan ovella, että saako tulla. Olin aivan ihmeissäni enkä tajunnut edes vastata mitään, kun kuulosti siltä, että siellä joku keski-ikäinen nainen huikkii jotain. En oikein päässyt viivalle siitä, mistä on kyse.
No, ääni vain jatkoi huikkimista ja kun en edelleenkään tajunnut mitään puhua (joo, oon hidasälyinen, varsinkin ilman silmälaseja, jolloin en edes näe paljon mitään), tuli lopulta suihkutilaan, pyyteli anteeksi ja kertoi vain tuovansa äkkiä lisää saippuaa. Vasta silloin tajusin, että tyyppi oli mies.
Siinä vaiheessa vasta älysin, miksi se niin kovasti kyseli lupia tulla... Mies oli siis uimavalvoja, vuorossa ei kai silloin ollut yhtään naista.
Mietin vain, huikkiikohan ne naisetkin yhtä kauan ovella, ennen kuin voivat mennä miesten suihkutiloihin työtehtävissä?
No, ääni vain jatkoi huikkimista ja kun en edelleenkään tajunnut mitään puhua (joo, oon hidasälyinen, varsinkin ilman silmälaseja, jolloin en edes näe paljon mitään), tuli lopulta suihkutilaan, pyyteli anteeksi ja kertoi vain tuovansa äkkiä lisää saippuaa. Vasta silloin tajusin, että tyyppi oli mies.
Mietin vain, huikkiikohan ne naisetkin yhtä kauan ovella, ennen kuin voivat mennä miesten suihkutiloihin työtehtävissä?