oliko ansaittua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouva jolla palo käämi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rouva jolla palo käämi

Vieras
Mun mies haukkuu mua lähes joka päivä,tyhmä,idiootti,etkö sä tajuu yms.
Vähättelee ja luulee olevansa aina oikeassa. Vaikka asia koskisi mun työasioita niin se tietää paremmin. Siis ihan kaikessa on oikeessa.
Mä teen meillä lähes kaiken yksin,ruoat ja siivoan ja passaan ruoat eteen kun se makaa sohvalla kattomassa telkkaa. Koskaan ei kiitosta.
Ikinä en pääse minnekään,en ainakaan ilman riitaa.
Raha asiat se hoitaa ite,maksaa laskut yms ja jättää mulle mun tilistä aina sen verran mitä kuulemma jää,vaikkakin luulen että sille jää enemmän.

Sanoo usein ettei rakasta mua enää. Jos halaan niin on tympääntyneen näköinen tai tönii pois.on pettänyt mua ainakin kahdesti.
Ei ikinä ite halaa mua tms.
Koskaan ei ole 11 vuoteen pyytänyt multa anteeksi mitään vaikka aihetta olisi ollutkin.

Ja nyt mä olen paha kun mä menin ja löin. Suutuin niin vitusti. Mä en kestä tätä etten mä saa tältä suhteelta mitään ja kun se vittu passatti mut tekee sille iltapalaa ja tein niin mulla kesti kuulemna liian kauan ja se ei enää halunnu sitä. Mitä helvettiä?!?mun teki mieli oikeesri tappaa se. Eikö se nää että mä teen kaikkeni ja se ei tee MITÄÄN?!?!

Joo no sori kirjoitusvirheet.kirjotan tabletilla ja ei oikee osu sormet kohalleen.sekö se pääasia tässäkin viestissä oli? Katon koska rakastan.tai ainakin kuvittelen rakastavani. Koska se on mun lasteni isä,koska se on ainakin ollut ihana.ja on välillä muutenkin. Mutta se on niin arvaamaton ja ailahteleva että kävelen ihan munankuorilla koko ajan. Mielipiteitä en uskalla sanoa kun kuitenkin ne on vääriä jne..

Nyt sitten iso kriisi koska oon väkivaltainen kuulemma ja mietinkin miksi henkinen väkivalta on niin paljon parempi?vaikka musta tuntuu että en saa elää elämääni ollenkaan kun koko aika kontrolloudaan..

Kyllä mä tiedän että en ois saanu käydä käsiksi mä tiedän sen ja mua vituttaa että tein niin.kadun tosi paljon siis ihan vitusti. Mutta kun se ei yhtään NÄÄ että sekin satuttaa mua joka päivä!!ja mullakin on tunteet ja mäkin haluan jotain muuta kuin ainaista vittuilua ja ilkeilyä.

[QUOTE="vieras";27859439]Ehkä kýse on todellakin siitä, mitä mies sanoo. Hän tuntee juuri niin ja on tympääntynyt. Oletteko menneet yhteen siksi, että tulit vahingossa raskaaksi?[/QUOTE]

Itseasiassa kyllä.. Mutta ollaan oltu jo 11 vuotta yhdessä. Miksei se lähe pois jos sitä ei kiinnost? Miksi se sitten on ja makaa tuossa?

Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;27859458:
Oikeesti.. Lue noi omat juttus,

Mä luin. Ja tiedän se kuulostaa kamalalta. Miksi mä sitten oon tässä? On se välillä ihanakin. Ja joskus kertoo että rakastaa. Ainakin tekatareilla kertoo sen usein.. Äh mä alan nyt miettii ihan oikeesti että miksi mä tässä vielä oon... :/

[QUOTE="alkup.";27859464]Itseasiassa kyllä.. Mutta ollaan oltu jo 11 vuotta yhdessä. Miksei se lähe pois jos sitä ei kiinnost? Miksi se sitten on ja makaa tuossa?[/QUOTE]

Oletko tyhmä?
Siksi se ei lähde, kun sitä ei haittaa teidän tilanne koska passaat ja se on muutenkin niskanpäällä.
Miksi et itse ole lähtenyt jo aikoja sitten?

• Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
Ei mun palkka mee sen tilille vaan se maksaa kaikki ku sil on mun pankkitunnukset. Toki itekin käytän niitä etten niinku iha sen "armoilla" oo kuitenkaan.ja varmaan siksi annan sen kontrolloida että asiat sujuu paremmin kun en sano mitään. Jos sanon siitä tulee sellai riita että oksat pois. Ja on meillä ihan kivaa silloin kun se on hyvällä päällä.

Ja kyllä se tekee kivojakin juttuja niinku ostelee mulle kukkia ja joskus yllättää vaikka ruoalla mitä se on ite tehny tai tekee jotain muuta sellaista romanttista. Ehkä ne hetket on se mitkä muistan kun tekis mieli ottaa hatkatm se vaan että nyt kaikki on kiinni siitä että mä oon väkivaltainen. Että tota sen harjoittamaa henkistä väkivaltaa ei huomioida ollenkaan vaan mun pitäis muuttua että voidaan jatkaa yhdessä.

[QUOTE="Minä vaan";27859503]Sanot että rakastat... Tekstisi perusteella täytyy sanoa että outoa rakkautta...[/QUOTE]

Oon myös aika vihai nyt ku oon kirjottanu tätä ni seki varmaa paistaa läpi? Ei se kokonaan paha oo. Ja mähän se oikeesti oon se paskin osapuoli koska löin.

[QUOTE="alkup.";27859499]Ei mun palkka mee sen tilille vaan se maksaa kaikki ku sil on mun pankkitunnukset. Toki itekin käytän niitä etten niinku iha sen "armoilla" oo kuitenkaan.ja varmaan siksi annan sen kontrolloida että asiat sujuu paremmin kun en sano mitään. Jos sanon siitä tulee sellai riita että oksat pois. Ja on meillä ihan kivaa silloin kun se on hyvällä päällä.[/QUOTE]

Ota tunnukset pois. Ei meilläkään ole mitään asiaa toistemme tileille vaikka kumpainenkin tietää missä tunnukset on.

[QUOTE="alkup.";27859522]Ja kyllä se tekee kivojakin juttuja niinku ostelee mulle kukkia ja joskus yllättää vaikka ruoalla mitä se on ite tehny tai tekee jotain muuta sellaista romanttista. Ehkä ne hetket on se mitkä muistan kun tekis mieli ottaa hatkatm se vaan että nyt kaikki on kiinni siitä että mä oon väkivaltainen. Että tota sen harjoittamaa henkistä väkivaltaa ei huomioida ollenkaan vaan mun pitäis muuttua että voidaan jatkaa yhdessä.[/QUOTE]

Miehesi on todella kiva, mukava ja kaikintavoin hyvä mies. Sä olet kusipää, väkivaltainen ääliö. Sanoisin miehellesi että JSSAP.
Saitko nyt haluamasi vastauksen?

ei pidä passata toista yli sen minkä itse ihan aidosti haluaa. ja riitaa pitää opetella kestämään jos aikoo parisuhteessa olla ilman että menee matoksi makaamaan. jos mies haukkuu ja räyhää, laita kännyyn nauhoitus päälle ja soitat sen sille kun on lauhtunut. tai sitten annat samalla mitalla takaisin solvaamista kuin itse saat, ja huudat vähän vielä kovempaa.

mitä vain, kunhan et nieleskele loukkauksia kunnes sitten käyt päälle. olet ripustautunut kerjäämään hyväksyntää, sitä kipeämmin mitä vähemmän sitä saat. tee jotain.

Yhteistyössä