Oliko Elvis mielestäsi seksikäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pakko kysyä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28476546]Kauneusihanteet ovat muuttuneet... moniko mies pitää marilyniä erityisen seksikkäänä? Eiköhän nyt ole ihan toiset ihailun kohteet kuin 50-luvulla.[/QUOTE]

kyllä marilyn on edelleen kuumaa kamaa näiden nykyisten rimppakinttu mallien rinnalla.

Elvis taas ei sytytä.

[QUOTE="vieras";28476546]Kauneusihanteet ovat muuttuneet... moniko mies pitää marilyniä erityisen seksikkäänä? Eiköhän nyt ole ihan toiset ihailun kohteet kuin 50-luvulla.[/QUOTE]

Marilyn on mun mielestä kyllä edelleenkin paljon kauniimpi, kun nykyiset rimppakintut
kumitissit.
Tosin, olihan Marilynillekin tehty kauneusleikkaus, sen nenä oli leikkautettu.

Joskus iiihan pienenä näin Elviksen elokuvia kun soli iiiihan nuori, silloin oli ihana:p

pistit sitten elviksestä sellaisen videon missä se on huonoimman näkönen..

kun kattoo muita kuvia videoita niin kyllä se on komea..olisin mä kaatunu sen sänkyyn :D

http://www.youtube.com/watch?v=T1Ond-OwgU8

MÄ.

Milloin Marilyn lakkaa olemasta seksikäs, niin ihmiskunta lakkaa lisääntymästä.

[QUOTE="vieras";28476559]kyllä marilyn on edelleen kuumaa kamaa näiden nykyisten rimppakinttu mallien rinnalla.

Elvis taas ei sytytä.[/QUOTE]

Olen mies ja minusta Elvis on seksikäämpi kuin 10 Marilynia. En koskaan ole ymmärtänyt, mitä ylikaunista siinä Marilynissa muka olisi?

Yhteistyössä