Oliko miehellä oikeus suuttua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "outoa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikö sulla tosiaan ole muita mukavia vaatteita,kun ne PYJAMAHOUSUT!!!????

Kesällä vois pukeutua farkkujen sijasta vaikka hameeseen...

Mä olin puoli vuotta kaukosuhteessa mieheni kanssa niin,että vain viikonloppuisin tavattiin ja kyllä mä silloin halusin pitää päällä kivoja vaatteita joista mieskin saattaisi pitää;):whistle:

Mukava vaate ei kai ole yksi ja sama asia,kuin pyjamahousut...

Onhan niitä nyt herranjestas muitakin vaatteita kun farkut ja pyjamat :D

Mä oon melkosen tuhti nainen ja kyllä mä silti olen löytänyt vaatteita, jotka on naisellisia, mukavia ja näyttää hyvältä! Etkö vois kotona käyttää vaikka trikoohametta, sellasta noin polvipitusta?

Jos mies on juuri sanonut ettei halua nähdä naistaan ja aina pyjamahousuissa kun tapaavat ja heti kun nainen menee miehen luokse niin vetää ne pyjamahousut jalkaan,eikö siinä vaiheessa osoita selvää välinpitämättömyyttä miestä kohtaan?
Mä olen kai aika vanhanaikainen mutta en voi käsittää mitä tekemistä vaatteilla on välittämisen kanssa?? Joo puhdas toki tulee olla mutta muuten luulis että muuta asiat on niitä jotka kertoo välittämisestä - ei se että leikkii jotain hemmetin pukuleikkiä toisen vuoksi.

Tää maailman pinnallisuus alkaa ihan oikeasti oksetaa.

Mun mielestä se ei tarkoita että päässä viiraa jos haluaa naisystävänsä pukeutuvan muuhunkin kuin pyjamahousuihin.

Ei minunkaan...

Onhan se välittämistä jos ottaa huomioon toisenkin mielipiteet.
Eipä tullut etäsuhteen aikana,kun vain viikonloppuisin nähtiin miehen kanssa mieleenkään että kuljenpa tukka harjaamati yöpaidassa koko päivän niin eipä tartte esittää mitään :D
Tietääpähän ukko sitten mitä odottaa..ja mikä on vastassa 40 vuoden päästä jos jaksaa niin kauan kattella :D

[QUOTE="vieras";23957773]Melkein löisin vetoa, ettei ap:n mieskään viihdy kotona "huomaavaisesti" ykköset päällä koko aikaa.[/QUOTE]

Ei kai kukaan ole puhunut siitä,et YKKÖSET päällä tulisi olla...
Vaan jotain muutakin kuin yökkärihousut.. :D

Mun mielestä se ei tarkoita että päässä viiraa jos haluaa naisystävänsä pukeutuvan muuhunkin kuin pyjamahousuihin.

Musta taas viira - tai kertoo aika vahvasti siitä mikä on ainoa seikka mistä mies ap:ssa välittää - eli ulkonäkö.

Mulle on ihan sama mitä kultani pukee päälle (kuhan on puhdas...) koska tärkeintä on hänen läheisyys, se ei lopu kalsareihin tai mainos t-paitaan. h

[QUOTE="outoa";23957487]Olemme kaukosuhteessa ja silloin kun näemme niin minulla on yleensä olltu tapana pukeutua rentoihi kotivaatteisiin..mies sitten sanoi yksi päivä että hän haluaisi minun pukeutua naisellisesti eikä ainaisiin pyjamahousuihin..toki ymmärsin asian pointin, mutta kerroin puolestaan hänellekin että en saa kiitosta että laitan itseäni, meikkaan ja joskus normikuteetkin siellä. Eli hän unohtaa kehua minua.

No mutta tällä kertaa kun menin hänen luokseen olin varautunut ottamalla mukaan vaatteita sinne pidettäväksi, oli helteinen sää ja minulla oli ylläni paksut farkut. Joten tultuani hänen luokseen riisuin ne pois hänen ollessaan muualla ja vaihdoin ylleni pyjamahousut koska ne oli ihanan ilmavat. Miehen tultua huoneeseen sanoin hänelle että nämä ovat vaan väliaiksesti yllä kun minulle tuli niin kuuma noissa farkuissa. Mies ei tainnu kuulla asiaa tai jotain koska loukkaantui siitä että minä ne pistin päälleni vaikka asiasta oltii keskusteltu. Hän lisäksi kertoi että vihaa pyjamahousua ja ovat junttimaisia. En tienny todellakaa että hän vihaisi niitä ja ei ikinä haluaiis nähdä niitä enää ylläni, siitä me ei oltu keskuteltu. Joten tuntui tosi oudolta että toinen loukkaantui asiasta?? Mies on myös sellainen joka ei helposti anna anteeksi ja on ehdoton..no asia tapahtui eilen ja nyt ei olle puhuttu asiasta enää mutta silti asia jäi jotenkin vaivaamaan..[/QUOTE]

Näillä ilmoilla sisätiloissa naisella voi/ saa olla päällä ainoastaan pikkumustat.

..."vaihdoin ylleni pyjamahousut", :kait laitoit vielä tontt unilakin päähän?

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23957779:
Ei minunkaan...

Onhan se välittämistä jos ottaa huomioon toisenkin mielipiteet.
Eipä tullut etäsuhteen aikana,kun vain viikonloppuisin nähtiin miehen kanssa mieleenkään että kuljenpa tukka harjaamati yöpaidassa koko päivän niin eipä tartte esittää mitään :D
Tietääpähän ukko sitten mitä odottaa..ja mikä on vastassa 40 vuoden päästä jos jaksaa niin kauan kattella :D

Onnea vaan näyttelijän uralle. Terveellä pohjalla on suhde jos tarttee toisen vuoksi näytellä.

Te olette molemmat väärässä. Ap saisi muutamalla eurolla lyhyen trikoohameen kaupasta, siellä on tosi kuuma. Varmaan miehen mielestä kivempi kuin pyjamat. Ja mies tietty siinä väärässä, että kilahtaa toisen pukeutumisesta.

En tiedä millaisia kulahtaneita pyjamahousuja muut käyttävät, mutta mun valkoiset pitsilahkeelliset puuvillahousut on kyllä ihan kotirentoiluun sopivat ja siistit, ja pidän niiden kanssa yhteensopivaa toppia.

Jos mun ukko alkais sanelemaan mitä mä pidän päälläni sais lähteä mäkeen! Toinen pitää hyväksyä sellaisena kuin on ja jos se toinen haluaa aina pitää yökkärinhousuja niin se perkele pitää. Jos et ole miehen mielestä tarpeeks naisellinen koska et halua pitää kuumia farkkuja niin ettikööt sellasen kuka kysyy mieheltä mitä saa laittaa päälleen. Mä näytän naiselliselta silloin kun ite haluan en silloin kun mies käskee.

Okei. Mun mielestä te kummatkin olette erikoisia.
Ap siitä syystä, että viihtyy ilmeisesti aina(?) pyjamahousuissa ja miesystävänsä siitä syystä, että noin suuren hernepellon vetää nenäänsä tuollaisesta asiasta. Noh, ehkä on parempi, että tilanne tulee ilmi tässä vaiheessa, eikä siinä kohtaa, kun yhdessä on oltu kymmenen vuotta ja pukattu muutama lapsikin jo maailmaan.

Mä tykkään että mun mies pitää pitkää partaa ja olen siitä hänelle sanonut.
Hän itse sanoo että se hiostaa ja kutisee eikä hän niin välitä pitää sitä niin pitkänä ja tuuheana.
Nyt on kovat helteet mutta siitä huolimatta se parta on pysynyt koska hän tietää että mä tykkään siitä.Minusta se tuntuu hyvälle että hän ajattelee sitä mistä minä pidän.
Pakko se nyt on kuitenkin armahtaa näillä keleillä ja sanoa että aja se nyt että on mukavampi olo.
Kasvaahan se sitten taas =)

Mistä näitä tiukkapipoja sikiää :D kyllä meillä kuljetaan niissä vaatteissa missä halutaan eikä mulla kiinnosta vaikka mies ois resuset kalsarit jalassa koko päivän. Likaset vaatteet on sit asia erikseen. Ja kyllä, silloinkin kun elimme eri paikkakunnilla niin vietimme toistemme luona aikaa pyjamahousuissa, kalsareissa jne., kumpikaan ei ole näistä toiselle ikinä kommenttia heittänyt. Kyllä sitä jokaisella on oikeus pitää sellaisia vaatteita kun haluaa, ei täällä kukaan elä toisen silmäiloksi. Ja kyllä sitä silmäniloa voi tarjota makuuhuoneen puolella tai sit ku lähetään yhessä esim ravintolaan :)

[QUOTE="minttu";23957796]Onnea vaan näyttelijän uralle. Terveellä pohjalla on suhde jos tarttee toisen vuoksi näytellä.[/QUOTE]

Onko se näyttelemistä jos pitää kesähelteellä päällä jotain muuta kuin pyjamahousuja? Ainoa vaihtoehto farkut?

Itse olen tänään pukeutunut rentoon ja vilpoiseen kesämekkoon ja miehellä on sortsit ja t-paita.

Hän itse sanoo että se hiostaa ja kutisee eikä hän niin välitä pitää sitä niin pitkänä ja tuuheana.
Nyt on kovat helteet mutta siitä huolimatta se parta on pysynyt koska hän tietää että mä tykkään siitä.Minusta se tuntuu hyvälle että hän ajattelee sitä mistä minä pidän.
Pakko se nyt on kuitenkin armahtaa näillä keleillä ja sanoa että aja se nyt että on mukavampi olo.

Mun mielestä tuo kuulostaa jo vähän liialliselta, että pitää toisen takia pitää epämiellyttävää partaakin, josta ei itse pidä. Kyllähän toisen mielipiteen voi ottaa huomioon ja pukeutua hienosti toista varten, mutta mun mielestä tuo ylittää jo normaalin rajan.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23957940:
Ei mun tartte näytellä...

Ei sun, mutta ap:n kyllä. Koska hän selkeästikin viihtyy kotonaan niissä pyjamahousuissa. Nyt hänen sit pitäs polvistella ja alkuvaiheessa liittoaan miehelle ja pukea KOTONAAN vaatteet joissa ei niin viihdy - ja se miusta vaan on sairasta. Jos kotonaan ei saa olla niin kuin tykkää niin missä sitten??? Ja jos miehen välittämisen taso on sillä tasolla että vaateet vaikutta niin joutaa kyllä lähtemään.

AP mies kuulostaa minusta lähinnä keskenkasvuiselta pojanklopilta jolla on aika paljon vielä opittavaa elämässä. Eikä hän kyllä taida nyt ap:sta ihan niin äärettömästi välittää, jos välittäis olis varmasti ihan sama mihin hän kotonaan pukeutuu - luultavammin haluais että ap on alasti.

Ja ap:n tapaukseen... Mun mielestä toinen kannattaa ottaa huomioon, mutta vain niin ettei itsellä ole epämukava olo. Ei naisen, joka inhoo minihameita ja korkokenkiä tarvi käyttää niitä joka päivä, koska mies niin haluaa. Mutta jos on kyse siitä, että farkuilla on kuuma niin löytyy sitä muitakin ja itse asiassa parempia vaihtoehtoja kuin pyjamahousut. Shortsit, caprit, hame, puuvillahousut.

[QUOTE="vieras";23957967]Onko se näyttelemistä jos pitää kesähelteellä päällä jotain muuta kuin pyjamahousuja? Ainoa vaihtoehto farkut?

Itse olen tänään pukeutunut rentoon ja vilpoiseen kesämekkoon ja miehellä on sortsit ja t-paita.[/QUOTE]

JOS ap tuntee niissä olonsa rennoksi ja kotoisaksi niin miks pitäs ukkoo kumartaa? Jos ap laittaa toiset vaateet vaan siksi että toinen käskee, mutta ei niissä itse viihdy, niin näyttelemistähän se sitten on.

Aika nyssykän olet mieheksesi löytänyt jos noin tanssii sun pillin mukaan. Tää on musta ihan kamalaa jos toisesta tuntuu parta pahalta ja sä pakotat hänen sen pitämään. Voi olla että joskus hänen eteen tulee nainen joka antaa miehes itse päätee partansa pituuden ja avot - olet menneen talven lumia.

Yhteistyössä