Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:meillä olisi yläasteelaisilla ollut koulupv tänään, mutta osallistuivat taksvärkkiin
(olivat siis kotona ja minä maksan siitä lystistä, mikä on minun mielestä epäreilua, mutta lapset sanoivat ettei kukaan muukaan mene kouluun, niin eivät hekään)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:meillä olisi yläasteelaisilla ollut koulupv tänään, mutta osallistuivat taksvärkkiin
(olivat siis kotona ja minä maksan siitä lystistä, mikä on minun mielestä epäreilua, mutta lapset sanoivat ettei kukaan muukaan mene kouluun, niin eivät hekään)
Eikös siinä olis tarkoituksena, että ne tekee taksvärkkiä eli jotain hommia sen rahan eteen?
Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:Meillä on jo yks la tehty ja toinen viikon päästä.
Alkuperäinen kirjoittaja naapurin akka:Täällä Jyväskylässä oli meidän koululaisilla tänään koulupäivä, ei kyllä hajuakaan minkä päivän tekivät tänään sisään... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja naapurin akka:Täällä Jyväskylässä oli meidän koululaisilla tänään koulupäivä, ei kyllä hajuakaan minkä päivän tekivät tänään sisään... :ashamed:
Täällä tehtiin syysloma.On sitten viikon pituinen.