Oliko muualla kuin Rovaniemellä tänään lapsilla koulua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rantakoivu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä olisi yläasteelaisilla ollut koulupv tänään, mutta osallistuivat taksvärkkiin

(olivat siis kotona ja minä maksan siitä lystistä, mikä on minun mielestä epäreilua, mutta lapset sanoivat ettei kukaan muukaan mene kouluun, niin eivät hekään)

Espoossa meillä ala-asteella tuo Unicef-kävely, korvasivat tuolla vapaapäivän 2.5. Tuolla hurjassa vesisateessa lapset kävelivät, itsekin pari lenkkiä kävelin kaverina. Meillä rahaa kerättiin Laosin lasten koulunkäyntiä varten, hyvä kohde!

Raumalla oli ainakin ala-astelaisilla koulupäivä.. oiskohan ollut 7 noita ympäryskouluja tuolla yleisurheilutapahtumassa.. oltiin mekin tyttöjen kanssa siellä kannustamassa mun pikkusiskoa ja miehen pikkuveljeä.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
meillä olisi yläasteelaisilla ollut koulupv tänään, mutta osallistuivat taksvärkkiin

(olivat siis kotona ja minä maksan siitä lystistä, mikä on minun mielestä epäreilua, mutta lapset sanoivat ettei kukaan muukaan mene kouluun, niin eivät hekään)

Eikös siinä olis tarkoituksena, että ne tekee taksvärkkiä eli jotain hommia sen rahan eteen?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:

Eikös siinä olis tarkoituksena, että ne tekee taksvärkkiä eli jotain hommia sen rahan eteen?

juu niin tekivätkin =) pistin ne siivoomaan

Alkuperäinen kirjoittaja naapurin akka:
Täällä Jyväskylässä oli meidän koululaisilla tänään koulupäivä, ei kyllä hajuakaan minkä päivän tekivät tänään sisään... :ashamed:

Täällä tehtiin syysloma.On sitten viikon pituinen.

Kuumimmat

Yhteistyössä