Oliko se Jätkä joka antoi sen muffiniohjeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Johon tuli kermaviiliä? Tuli aivan tautisen hyviä!!! Siis tää:

Äärimmäisen helpot muunneltavat muffarit

2 munaa

1 dl sokeria

1 dl (kevyt)kermaviiliä

1 dl sulatettua voita tai margariinia

2,5 dl vehnäjauhoja

2 tl leivinjauhetta

1 tl vaniljasokeria

Sekoita munat ja sokeri, ei tarvitse vatkata. Lisaa kermaviili ja sulatettu voi. Lisää kuivat aineet ja makuaine (voi olla lähes mitä tahansa!) Sekoita taikina tasaiseksi. Jaa muffinivuokiin ja paista 200 asteessa n. 15 min. Itse tein tosin muffinssivuoalla hieman isompia muffinsseja, joten paistoin 175 asteessa n. 20-25 min.

Niin ja noita täyteaineita, mä laitoin 100 g valkosuklaata pieninä palasina ja desin vadelmia. Aivan mielettömän hyvää! Tiskiäkään ei tule kuin nimeksi kun ei tarvi vatkata...

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Salama McQueen antoi reseptin. En ole vielä kokeillut, mutta meinaan kyllä kokeilla. :p

No kiitokset Salamalle sitten. Höh, tuli vähän tyhmä otsikko mutta olin ihan varma että se oli Jätkä. Noi on ihan älyttömän hyviä!

Heh, joo. Hyvä, että maistuivat! Mä olen muuttumassa kokonaan muffinssiksi, niin paljon on leivottu...Helppous muodostuu kohtalokseni! ;)

Älyhyvin toimii myös mustikka ja Kalevin mustikka-valkosuklaa...Voi rähmä! :p

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Heh, joo. Hyvä, että maistuivat! Mä olen muuttumassa kokonaan muffinssiksi, niin paljon on leivottu...Helppous muodostuu kohtalokseni! ;)

Kalevin mustikka-valkosuklaa?? Mikä sellanen kalevi on? =)
Mut joo, kiitos ohjeesta, otin jo viimeks talteen ja teen ens viikonloppuna poitsun synttäreille noita =)

Alkuperäinen kirjoittaja Meegos:

Kalevin mustikka-valkosuklaa?? Mikä sellanen kalevi on? =)
Mut joo, kiitos ohjeesta, otin jo viimeks talteen ja teen ens viikonloppuna poitsun synttäreille noita =)

:D Kalev on mun kamu! ;) Se on se Viron vastine Fazerille...Myydään kyllä satunnaisesti kaupoissa, mansikka-keksi-valkosuklaalevykin on huippu! :p

Minä haluun kanssa hehkuttaa tätä muffarireseptiä!!! Se on niin :p :p :p
Me ollaan leivottu niitä jo teinien kanssa about kymmenen kertaa, ja omien lasten kaverien kanssa ja torstaina aion leipoa niitä sudenpentujen kanssa partiossa. Tämä on paras ohje vuosiin, ihmiselle, joka haluaa leipoa lasten kanssa.

Kiitos Salama :heart:

Yhteistyössä