Oliko sinulla 6-8kk ikäisellä vauvalla ns. kitinäpäiviä eli aamusta ehtooseen asti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiti riti rallaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiti riti rallaa

Vieras
piti vain säännöllisesti pientä kitinää? "Leikkiminen" ei kiinnostanut, ainoastaan sylissä oleminen.

Miten sait kotityöt tehdyksi, jos vaavi kitisi melkein tauotta lattialla ollessaan eikä toisaalta kuitekaan rintarepussa tai kantoliinassa viihtynyt lainkaan? Tai miten muuten sait päivän kulumaan aamusta ehtooseen asti?

Olitko helpottunut ehtoolla, kun sait piltin yöunille? Miten rentouduit silloin?
 

Yhteistyössä