Ä
äiti
Vieras
sano mulle vielä että ei hän nyt nuku! oli kuitenkin pitänyt jäädä pötköttää sovalle ja nukahtanut! enkä saanut hereille kuin miehen nukuttua sen päälle tunnin! (onneksi olin vain nopeasti pyykkituvalla käymässä). mut silti toi poika voi keksiä mitä vaan! huonosti ois voinut käydä. ja ei mies ei ollut eilen töissä. ihan samaan aikaan menny nukkuu ja herännyt aamulla kuin minä. tosi vastuutonta :kieh: