V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tähän vähän sellainenkin juttu että vaikka rahaa olis vähän, niin onko silloin pakko huolia ihan kenen tahansa kumminkaiman serkunvaimon vanhat lastenvaunut vuodelta 1989? Tai anoppilan kahvinkeitin jossa tippalukko ei pelitä mutta kyllä se kahvinkeitin vielä toimii. Imuri, joka haisee oksennukselle?
Vaikka tiukoilla ollaan niin ei me nyt mikään romuvarasto silti olla. Rikkinäinen ja puhkikulunut joutaa roskikseen, ei sellaista tarvii kenellekään lahjaksi tuoda. Ja vielä olettaa että saaja on ikikiitollinen saamastaan almusta.
Että mua sapettaa välillä tällainen toiminta. Pienillä rahoilla ostan kirppareilta ihan kivoja vaatteita, kun katson mitä ostan. Mutta en mä nyt jokaista rättiä mitä siellä myydään olis valmis lapselleni päälle laittamaan, eikä varmaan moni muukaan täällä palstailevista.
Täytyy olla todella paljon aatteen paloa jos mikä tahansa vaate käy. Ei se nyt köyhällekään tarvii rikkinäisten ja kuluneiden olla ainoa vaihtoehto.
Niinpä. Enkä oikein jaksa tajuta, miksi pitäisi olla kiitollinen anopin meille laahaamasta vanhasta videonauhurista, jolle ei ole mitään tarvetta ja jota ei ole pyydetty. Mun mielestä se on kans vähän sama kun ei kaatikselle viitsisi viedä, niin kannetaan sukulaisten nurkkiin pyörimään.