Olin sitten kolonskopiassa ja diagnoosi on:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
terve kuin pukki, kaiki on siisti, ei ollut sitten pitkää suoli, vaan laiska suoli, se antoi jotain luontais resepti, millä suoli voi treenata. Siis huh, ei tarvi sitten suolta lyhentää:D. Itse kolonskopia oli kauhea kokemus, mä huusin niin että koko Pulssi mua kuuli, mies onneks oli mukaana ja siliti mua ja yriti rauhoita. Se letku on 1,5-2m pitkää ja sama paksuus kuin suihkukin letku, aivan järkyttävä:x..... No mutta nyt hyvää hyvää:). Nyt vielä jäljeellä silmäleikkaus ettei enää tarvi linseja tai laseja käyttää kuin ajaa ja olen täys hoidettu:D

terve kuin pukki, kaiki on siisti, ei ollut sitten pitkää suoli, vaan laiska suoli, se antoi jotain luontais resepti, millä suoli voi treenata. Siis huh, ei tarvi sitten suolta lyhentää:D. Itse kolonskopia oli kauhea kokemus, mä huusin niin että koko Pulssi mua kuuli, mies onneks oli mukaana ja siliti mua ja yriti rauhoita. Se letku on 1,5-2m pitkää ja sama paksuus kuin suihkukin letku, aivan järkyttävä:x..... No mutta nyt hyvää hyvää:). Nyt vielä jäljeellä silmäleikkaus ettei enää tarvi linseja tai laseja käyttää kuin ajaa ja olen täys hoidettu :D

Mä oon eri mieltä.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
[QUOTE="hmmm";26621498]no mitäs täällä palstalla sanottiin..

eikös sun muuten pitänyt joskus mennä naamaleikkaukseen, jotain kasvojen muotoa muuttaa? ja tissit myös?[/QUOTE]

jeep, sinnekin:D

Siis miehesi katsoi vierestä, kun sinun kakkoseen työnnettiin letkua? Ihana mies...taitaa muutenkin nuo kakkosasiat olla tärkeitä hänelle...panetteko kakkoseen yleensä?

[QUOTE="Mira";26621533]Siis miehesi katsoi vierestä, kun sinun kakkoseen työnnettiin letkua? Ihana mies...taitaa muutenkin nuo kakkosasiat olla tärkeitä hänelle...panetteko kakkoseen yleensä?[/QUOTE]

Kyllä hän on tukena joka mun asiassa, samoin mäkin:heart:

[QUOTE="Apua";26621539]Tuut viä kauheemman näköseks kun naamaas leikkelet enemmän. Kun ei se nytkään ole erityisen kaunis.[/QUOTE]

Sorry, mutta mun hyvää tuuri että synnyin kainiina;)

Milloin tulee seuraava sairaus ja huoli? Nimittäin pian tulee. Kyllä se Milanna hei korvien välissä on, sä olet terve mutta luulet että sua vaivaa jokin. Mut eihän toi harvinaista ole.

[QUOTE="Nainen";26621558]Entäs noita-akan nenä? Ei tässä tarvitse odottaa kuin pari viikkoa, niin sulla on taas joku terveyshysteria päällä. Syy löytyy ylernsä korvien välistä.[/QUOTE]

korvien välissä jos kärsi koko elämän ummetuksesta?:whistle:Eikä käy vessassa 2 vkoa ja kärsi?

Tai sitten Hpv. joka nyt ONNEKS ei enää oo

joko me nyt oltais kuultu jo kaikki sun elimistöön liittyvä??????????????

joko nyt JO voisit lopettaaa tän jauhamisen???????

herranjumala mä en ees parhaan kaverini suolentoimintoo ja vuotoja tiiä yhtä hyvin ku venakon :O

[QUOTE="hhh";26621667]joko me nyt oltais kuultu jo kaikki sun elimistöön liittyvä??????????????

joko nyt JO voisit lopettaaa tän jauhamisen???????

herranjumala mä en ees parhaan kaverini suolentoimintoo ja vuotoja tiiä yhtä hyvin ku venakon :O[/QUOTE]

no voi ei:O