Olin sitten kolonskopiassa ja diagnoosi on:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hhh";26621688]älä :O aattele mulla tuli tänään ihan kova kakka vaikka eilen tuli kaikki vetenä pihalle, hyvä ku kerkes housut saamaan alas :O ja tänään ihan kovalla :O uskomatonta. huomenna ei sit varmaan tuu ollenkaan, tai tulee väärästä päästä. :O :x[/QUOTE]
,

Venakko, sinä et ole kaunis. Et rumakaan, mutta et todellakaan ole kaunis. Eli karista nämä luulot jo itsestäsi. Palstalla on monta kaunista naista, mutta sinä et ole. Ja näin saan sanoa, sillä tällä palstalla on sananvapaus.

[QUOTE="Apua";26621703]Joo omasta mielestä. Monen muun mielestä olet tavis tai ruma :D[/QUOTE]

ja sun mielestä:D. No en tie mikä kateellinen sotanorssu sieltä sen kirjoittaa. Onneks monien mielestä olen kaunis ja aina mun perässä miehet, olisin missä vaan ja tekisin mitän vaan;) ja tiedän sen itsekin että mulla löytyy kaikki hyvää, vielä kun saan tarpeeks kropan treenata+ meikit niin ojee

[QUOTE="fakta";26621725]Venakko, sinä et ole kaunis. Et rumakaan, mutta et todellakaan ole kaunis. Eli karista nämä luulot jo itsestäsi. Palstalla on monta kaunista naista, mutta sinä et ole. Ja näin saan sanoa, sillä tällä palstalla on sananvapaus.[/QUOTE]

saa sanoa, mutta ei mua sun mielipide kiinnosta, ei kiinnosta ees jos joku kehuu kauniiksi:). Koska tiedän itse mikä olen ja näen miten mua ympärillä katsotaan ja miehet huomioi ja kehuu

Siis kuka ihminen oikeasti kehuu itseään tällä palstalla kauniiksi? Uskomattoman säälittävää! Täytyy olla todella narsistinen luonne, muuta en voi sanoa. Sairasta!

Alkuperäinen kirjoittaja Kflföf;26621742:
Eiks sun pitäny laittaa meikkikuva :) oottelen sitä yhä :)

saa odottaa:).... joskus.... mutta nyt poistun täältä, tylsisyneet mammat voivat jatka, mulla työt ja vielä viimeinen kokous pian

ja sun mielestä:D. No en tie mikä kateellinen sotanorssu sieltä sen kirjoittaa. Onneks monien mielestä olen kaunis ja aina mun perässä miehet, olisin missä vaan ja tekisin mitän vaan;) ja tiedän sen itsekin että mulla löytyy kaikki hyvää, vielä kun saan tarpeeks kropan treenata+ meikit niin ojee

Kaunis nainen ei tarvitse meikkiä.

Mut tää onkin MUN mielipide.:xmas:

[QUOTE="hhh";26621667]joko me nyt oltais kuultu jo kaikki sun elimistöön liittyvä??????????????

joko nyt JO voisit lopettaaa tän jauhamisen???????

herranjumala mä en ees parhaan kaverini suolentoimintoo ja vuotoja tiiä yhtä hyvin ku venakon :O[/QUOTE]
Mitä sä siinä huudat??Onko sun pakko availla Venakon ketjuja jos ei kiinnosta??ihme inisijä.

Miksi pitää mennä leikkauksiin, jos on jo luonnostaan kaunis? Ei mun ainakaan tarvitse. Ja ainakaan Venakosta en ole nähnyt yhtään KAUNISTA kuvaa. Onko joku muu nähnyt tai voitaisiinko linkittää kuva, jossa hän on todella niin kaunis kuin väittää olevansa.

Et sä ole kaunis. Et rumakaan vaan ihan tavis. Mä tiedän monia sua huomattavasti kauniimpia ihmisiä, mutta he eroavat susta siinä, että heillä ei ole tarvetta korostaa itseään jatkuvasti ja hakea miesten huomiota koko ajan. Se johtuu siitä, että noilla naisilla on terve itsetunto ja se kaunistaa jokaista ihmisistä. Tuollainen itsensä korostaminen itsetunnon korostamiseksi rumentaa ihmistä.

• Tykkää
Reactions: Bonaire ja Naspula
[QUOTE="mie";26621789]Te ootte niin säälittäviä.."joo,et sä oo kaunis".Antakaa toisen olla jos niin haluaa..Te ootte niin vammasta porukkaa.[/QUOTE]

Mutta itsehän se tätä juuri kerjää. Miksi ei siis olla vain kaunis ja olla asiasta hiljaa? Miksi
pitää tuoda sitä julki koko ajan? ja kun totuus on jotain ihan muuta. Mutta uskon, että
se tekeekin tätä ihan ärsyttääkseen. Normioloissa on kuulemma ihan harmaa hiiri, joka ei
uskalla suutaan avata, joten hyvä, että edes täällä saa purkaa itseään.

[QUOTE="mie";26621789]Te ootte niin säälittäviä.."joo,et sä oo kaunis".Antakaa toisen olla jos niin haluaa..Te ootte niin vammasta porukkaa.[/QUOTE]

Kuinka paljon fiksumpaa on sitten jankata, että olen kaunis, ihan varmasti olen kaunis?

[QUOTE="vieras";26621809]Kuinka paljon fiksumpaa on sitten jankata, että olen kaunis, ihan varmasti olen kaunis?[/QUOTE] No ei kai se jankkaa jos ette jankkaa hälle ettei ole...........juu,lähtekää kaikki mukaan juupas-eipäs-leikkiin.Mahtavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26621717:
Minäkin synnyin kauniina, oli korkkiruuvikiharat ja kaikki.
Mut sit se jotenkin hävis matkan varrella :snotty:

Voithan sä vielä luonnetta yrittää kehittää, se pelastaa usein paljon. Ja modena voisit lopettaa tuon vittuilun ihmiselle, jota potkitaan muutenkin oikealta ja vasemmalta.

[QUOTE="mie";26621814]No ei kai se jankkaa jos ette jankkaa hälle ettei ole...........juu,lähtekää kaikki mukaan juupas-eipäs-leikkiin.Mahtavaa.[/QUOTE]

No en minä ole jankannut hänelle kauneudesta yhtään mitään. Kuvien perusteella hän on aivan nätti nuori nainen, ei sitä tarvi minulle jankuttaa yhtään kertaa.