olin sitten "toinen nainen"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tavallaan myös petetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kysymys kuuluukin, et kertoisitko naiselle, mitä hänen miehensä on tehnyt?? Tavallaan olis reilua, tavallaan kait typerää..

kysymykseesi, kun kysyt itseltäsi, tahtoisitko vastaavassa tilanteessa tietää, jos miehesi käyttäytyisi noin. Jos vastaus on kyllä, on se luultavasti juuri oikea tapa, eli kertoa myös tuolle miehen nykyiselle naiselle. Tässä maailmassa on nykyään niin hel....tin paljon epärehellisyyttä, että tee sinä oikein tässä kohtaa. On sen naisen oma asia, mitä hän sen jälkeen tekee, kun tietää asiasta. On väärin että tuo mies vaan porskuttaa eikä opi mitään !

Alkuperäinen kirjoittaja tavallaan myös petetty:
HItto... sain vasta nyt vuosien jälkeen tietää, että mies, jonka kans seurustelin olikin varattu :( puoli vuottta oltiin yhdessä..... ja MULLA on nyt ihan kauhea fiilis koko jutusta. Asiasta on aikaa jo monta vuotta ja mies on vieläkin saman naisen kanssa, nainen ei siis tiedä mitään miehensä toisesta naisesta :( :( kurjaa..

mistä sä tiedät että hänellä oli silloin tuo sama nainen ?

Alkuperäinen kirjoittaja uusi:
HItto... sain vasta nyt vuosien jälkeen tietää, että mies, jonka kans seurustelin olikin varattu :( puoli vuottta oltiin yhdessä..... ja MULLA on nyt ihan kauhea fiilis koko jutusta. Asiasta on aikaa jo monta vuotta ja mies on vieläkin saman naisen kanssa, nainen ei siis tiedä mitään miehensä toisesta naisesta :( :( kurjaa..

Ainakin on sama puhelinnumero, kuin silloin kun seurusteltiin. JA tämä puhelinnumero on hänen nykyisen avopuolison. Et eiköhän se sama ole..

Ainakin on sama puhelinnumero, kuin silloin kun seurusteltiin. JA tämä puhelinnumero on hänen nykyisen avopuolison. Et eiköhän se sama ole..

eihän tuo vielä mitään kerro

Mulla on töissä asiakkaana pariskunta, josta tiedän, että mies on pettänyt.
Ei kävisi mielen vieressäkään kertoa asiasta.

En ensinnäkään tiedä, mitkä heillä ovat niitä sovittuja parisuhteen pelisääntöjä.
Toisekseen, en halua olla siinä välikädessä, koska asia ei minuun periaatteessa liity mitenkään.

Ap:lla sikäli eri tilanne, että on itse ollut osallisena tapahtumaan, vaikkakin tietämättään.
Mutta asia on vuosia vanha.
Mä en henk.koht. haluaisi joutua tuossakaan tapauksessa siihen välikäteen, jos olisin jo onnellisesti naimisissa, enkä olisi kuullutkaan koko miehestä vuosiin, saati tuntisi naista ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja eieieiei:
et mene kertomaan. Tuosta aikaa niin kauankin jo. Sitäpaitsi, ei kaikki anna ukolleen heti lapikasta, voihan olla että avovaimo tietääkin.

Niin.. mut tosi kurja tilanne. Ei avokki tiedä...sen mies kertoi..

Alkuperäinen kirjoittaja eieieiei:
et mene kertomaan. Tuosta aikaa niin kauankin jo. Sitäpaitsi, ei kaikki anna ukolleen heti lapikasta, voihan olla että avovaimo tietääkin.

Niin.. mut tosi kurja tilanne. Ei avokki tiedä...sen mies kertoi..

Ei ole sun juttusi kertoa! Se on heidän välisensä asia. Edelleen, et tiedä heidän suhteestaan mitään, ja toisekseen, sama puh.nro on aika heppoinen todiste siihen, että oli saman naisen kanssa joskus aikoja sitten. Get over it ja jatka elämääsi!

No siis tässähän mies on selvästi yrittänyt aloittaa uudestaan tätä suhdetta. Eli hommahan ei sinänsä olekaan enää vanha.

Kyllä minä ainakin kertoisin, haluaisin itsekin tietää. Mutta käytännössä joudut itse jollain tavalla välikäteen, että ehkä et sitä halua. Ja joo, jos oot kerta naimisissa ym, niin ei ittee kiinnostais ees vastata entisille mitään..varsinkin jos noin lyhyt juttu ollut. Ehkä se on loppujen lopuksi parasta, kun jatkat omaa elämääsi..niin se taitaa mennä helpoiten. Tämä nainen nimettäin varmaan tietääkin jo.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
No siis tässähän mies on selvästi yrittänyt aloittaa uudestaan tätä suhdetta. Eli hommahan ei sinänsä olekaan enää vanha.

Kyllä minä ainakin kertoisin, haluaisin itsekin tietää. Mutta käytännössä joudut itse jollain tavalla välikäteen, että ehkä et sitä halua. Ja joo, jos oot kerta naimisissa ym, niin ei ittee kiinnostais ees vastata entisille mitään..varsinkin jos noin lyhyt juttu ollut. Ehkä se on loppujen lopuksi parasta, kun jatkat omaa elämääsi..niin se taitaa mennä helpoiten. Tämä nainen nimettäin varmaan tietääkin jo.

Siis.. tämä nainen ei tiedä, koska mies laittoi ihan vasta viestiä minulle, mistä selvisi tuo. Kertoi tällä kertaa jopa avoimesti, et oli seurusteli silloin.. mikä jotenki vain ärsyttää. Nimittäin se meidän suhde oli kuitenki sellainen, mistä luulin tulevan jotain pysyvää :) aika helposti näköjään olen huijattavissa.. tosin ne rakkaudentunnustukset tuntui silloin aidoilta :)

Nykyään voi kyllä vaihtaa liittymää ja pitää numero, eli teoriassa on mahdollista että numeron on vaihtanut naisen nimissä olevaan liittymään myöhemmin.
En tiedä mitä ite tekisin. Jos jäisi asia tuohon, niin voi olla että antasin olla. Mutta jos mies jatkaisi pommittamista saattasin kertoakkin. On se vähän niinki että viestintuoja useesti ammutaan, että ei siitä kyllä todennäkösesti mitään iloa ole tai kiitosta saa, että menet oudolle naiselle kertomaan et "miehes sitten petti sua mun kanssa"...

Ap! Älä suotta stressaa, pistä vaan peitto heilumaan. Varatut on ainakin musta just ihanii siks, ettei ne jää roikkumaan jos ei itse sitä halua. Varatusta pääsee ehkä helpommin eroon kuin käytetystä tiskirätistä:) Välillä tekee kutaa kokeilla kiellettyä hedelmää;)

Ei mua nyt kiinnosta tuo mies enää :D mut siis mietin, et olisiko aiheellista muidenki saada tietää, et millainen mies on kyseessä..

No mieti tarkkaan haluatko olla se joka asiasta kertoo, kun olet itsekkin ollut asiassa osallisena aiemmin. Ei siinä vaiheessa enää vaikuta välttämättä vaikket puolisosta sillon tiennytkään.

Kuule,noin monen vuoden jälkeen unohda koko juttu ja elele rauhassa omaa elämääsi nyt.Sun ei kuulu murehtia sen miehen tekosia enää eikä sitä tietääkö sen vaimo.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Ehkä niillä muilla on aivot ja sun ei tarvii kertoa niille itsestään selvää asiaa.

No se ;) kerropas sit,et miten on saanut salattua avokiltaan pettämiset kaikki nämä vuodet?:)

Mulle asia sinänsä sama, kunhan kyselin mielipiteitä :)

Mä olen parhaillaan toisena naisena hyvän seksin takia. Me miehen kanssa nautitaan meidän upeista seksihetkistä. Mies rakastaa vaimoaan, ei lapsia, mutta ei ole vaimoltaan saanut vuoteen. Alkoi kuulemma olla jo vaikeaa ja lähti etsimään seksiseuraa. Itse olen sinkku...

Yhteistyössä