Olin tänään uimassa ja....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä olleet lapset flunssassa tällä viikolla ja ovat nyt parantuneet. Mitä nyt vähän kröhää on vielä.

Olin vauvauinnissa nuorimman kanssa ja itselleni tuli siellä altaassa sitten vähän sellainen kipeä olo. Kuumetta ei ole koko päivänä ollut, mutta semmoinen vähän flunssainen olo on ollut.

Onko paha juttu, että olin siellä hallilla ja tulossa kipeäksi?

ei ole paha juttu. jos sä oot tartunnan saanut, sä oot sen sit tosiaan jo saanut. ja muut voivat saada saman pöpön paitsi uimahallissa, myös kaupassa, hiekkalaatikolla, kirjastossa, työpaikalla...

Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:
ei ole paha juttu. jos sä oot tartunnan saanut, sä oot sen sit tosiaan jo saanut. ja muut voivat saada saman pöpön paitsi uimahallissa, myös kaupassa, hiekkalaatikolla, kirjastossa, työpaikalla...

No en minä nyt ajatellut tässä sitä tartuttamista. Flunssapöpöä on nyt joka puolella liikkeellä. Lähinnä mietin, että pahensinko mahdollisesti omaa tautiani.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:

No en minä nyt ajatellut tässä sitä tartuttamista. Flunssapöpöä on nyt joka puolella liikkeellä. Lähinnä mietin, että pahensinko mahdollisesti omaa tautiani.

no et sä sitäkään ole tehnyt.

Kyllä vähän kannattaisi ajatella sitä muidenkin tartuttamista, eikä ehdon tahdoin mennä julkisiin paikkoihin sairaana tai puolisairaana. Kaikki virukset ovat kuitenkin erilaisia - ei voi ajatella, että olen flunssassa, se ei ole 100% sama flunssa kuin jollain toisellakin ja juuri edellisestä toipunut saattaa saada sen sinun tautisi.

Näin ne flunssat jyllää, kun muita ei yhtään ajatella.

Alkuperäinen kirjoittaja elina9:
Kyllä vähän kannattaisi ajatella sitä muidenkin tartuttamista, eikä ehdon tahdoin mennä julkisiin paikkoihin sairaana tai puolisairaana. Kaikki virukset ovat kuitenkin erilaisia - ei voi ajatella, että olen flunssassa, se ei ole 100% sama flunssa kuin jollain toisellakin ja juuri edellisestä toipunut saattaa saada sen sinun tautisi.

no mut ap ei tiennytkään olevansa kipeenä, kun meni uimahalliin.

Alkuperäinen kirjoittaja elina9:

Ai jaaha. Ja sinäkö osaat ennustaa, että olet tulossa kipeäksi? No minä en aamulla lähteissäni tuntenut oloani yhtään sairaaksi.

Yhteistyössä