V
vierailija
Vieras
Meillä 10kk vauva, mies ei juuri koskaan ole hoitanut häntä kaksin. Tänään mulla töissä hieman pidempi päivä (4.5h , normaalisti 2,5-3h). Voisin ottaa pojan mukaan töihin, mutta kivempi olla ilman. Sovittiin että aamubussilla mennään kaikki kolme työpaikalle, missä mies hoitaa poikaa 2h ja lähtee sitten kotiin.Noh, aamulla herätyskello soi 9.15, bussi lähtee 10.20. Mies ei nouse, itse nousen vauvan kanssa ja teen meidän aamutoimia, sanon miehelle milloin hänen pitää olla valmis ja että hänen pitää auttaa vauvan pukemisessa yms. että keritään. Sanon myös että työpaikallani ei olla lippis päässä sisällä, joten hänen tulisi kastella hiukset ja laittaa ne(usein lähtee omiin menoihinsa tukka sekaisin hattu päässä) noh, viimein 10.00 nousee, tekee pojan kanssa oari juttua minun ohjeistamana, lähdetään edeltä pojan kanssa pysäkille, eikä keritä bussiin kukaan meistä. Mies lippis päässä. odotetaan seuraavaa bussia, olen aivan raivona ja sanon miehelle että voi lähteä kotiin, tuli bussiin meidän kanssa mutta työpaikan pihassa annoin lähtöpassit ja lähti kotiin.aamulla sanoin että"jos mokaat tämän niin et ihan heti saa anteeksi" ja vihaisena että voi pakata kamansa ja häipyä
menikö yli, suutuinko turhasta