Olinko töykeä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Yhden lapsemme kummit ovat eronneet ja tällä kummisedällä on uusi puoliso. Jostain syystä me emme kuitenkaan ole tervetulleita heidän kotiinsa ja kummisetäkin käy meillä yksin, ei uuden puolisonsa kanssa. Minä lähetin heille vauvalahjan niin sain kiitoksen tietokoneen kautta, mutta emme kutsua katsomaan vauvaa. En ole edes nähnyt kuvaa vauvasta missään vaiheessa. Nyt jo yli 6kk.

Nyt aivan vahingossa joulukorttiosotteita enirosta metsästäessä tajusin, että tämä nainen on estänyt minut facebookissa. Hän siis on siellä, mutta minä en löydä häntä. Kaverini tarkisti niin hän pystyy etsimään tämän nimisen ihmisen facebookista, mutta minä en.

Laitoin joulukorttiin vain ja ainoastaan lapsemme kummisedän nimen. Miksi toivottaisin joulua ihmiselle, joka eliminoi minut jopa facebookissa. Mitähän haittaa siitäkin olisi, jos minä pystyisin hänet sieltä etsimään haulla? :D :D :D En olisi edes tuota huomannut ellen olisi koittanut, että löytyisikö se heidän osoitteensa tämän naisen nimellä enirosta.

Osaako joku arvuutella, että mistä syystä minä olen näin suuressa epäsuosiossa tuntemattomalle ihmiselle? Vai onko nämä ihan normaaleita eronneiden ihmisten kuvioita?

Voit olla uhka, kun olet lapsen äiti. Kun kummisetä ja kummitäti ovat eronneet. Ja jos olet hyvissä väleissä kummitädin kanssa niin siksi ehkä.

Mutta ei näistä bannaajista aina tiedä mitä niiden päässä liikkuu, itsekin bannattu.

Alkuperäinen kirjoittaja Aino:
Voit olla uhka, kun olet lapsen äiti. Kun kummisetä ja kummitäti ovat eronneet. Ja jos olet hyvissä väleissä kummitädin kanssa niin siksi ehkä.

Mutta ei näistä bannaajista aina tiedä mitä niiden päässä liikkuu, itsekin bannattu.

Sanoppas olenko töykeä, jos olen sitämieltä että jos minä en ole tervetullut heille niin eivät lapsenikaan ole. Olen siis käsittänyt, että mieheni sopisi mennä heille lastemme kanssa leikkimään. Mutta minusta se ei ole ok, jos kerran minua ei voi kutsua? Miten te muut suhtautuisitte?

no jopas jotakin.. mitäkhän uuden naikkosen päässä liikkuu??
Onneksi itse olen pyytämällä pyytänyt kummisedän uutta naisystävää myös kylään kun tulee kummityttöänsä katsomaan ja kaiken nupiksi tämä kummitäti on vielä bestikseni ja ymmärtää kyllä :)

Alkuperäinen kirjoittaja .:
no jopas jotakin.. mitäkhän uuden naikkosen päässä liikkuu??
Onneksi itse olen pyytämällä pyytänyt kummisedän uutta naisystävää myös kylään kun tulee kummityttöänsä katsomaan ja kaiken nupiksi tämä kummitäti on vielä bestikseni ja ymmärtää kyllä :)

No me olemme myös pyytäneet heitä kylään, mutta siihen tuli silloin jotain outoja tekosyyltä kuulostavia selityksiä vastaukseksi.

Yhteistyössä