olinkohan mä liian tyly?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hävettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hävettää

Vieras
Meidän pojan villasukat oli ollu hukassa jo muutaman kuukauden. Ja ne oli pojan parhaat sukat ja isomummonkutomat. No mä löysin ne erään sukulaisen eteisen lattialta vloppuna. No noukin ne kassiin ja sanoin et täälläkö ne oliki et on näitä etsitty. No tämä talon äiti meni vähän happaman näköseksi et joo no ne oli kyl meidän pojat lemppari sukat...
Laitoin ne kummiski kassiin ja sanoin et nämä on minun isomummokutonu meidän pojalle.

Kieltämättä autossa harmitti et samahan tuo olis yhet villasukat jättää vaikka sinne, mut minulle niissä oli niin paljon tunnearvoa...

en mä nyt tiedä.. mulla ei ole tapana ottaa toisten vaatteita käyttöön jos ovat meille jääneet :o enkä mä olis jyl kehdannut näyttää hapanta naamaa kun sukat ei olis edes meidän..

Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos mummo on kutonut myös heidän lapselleen samanlaiset sukat??

samaa mietin.. miksei asia vois olla noinkin? tulis hauskaa ku menisit niitä palauttamaan et joo ei ne ollukaan meidän :laugh:

No tämä mummo ei ole niille lapsille mitään sukua. Joten tuskin on kutonu heille. Ja joku ihmetteli et miten on niille joutunut niin varmaan meidän pojalla jäänyt ku paljon ovat heillä.

Mä pääsen varmaan pojan serkun äidin kanssa "vuoden huonoin äiti" listalle: pojat on paljon yökylässä milloin meillä, milloin serkulla ja me tyrkytetään vaatteita toisillemme ja käydään "onko nää teidän vai meidän" keskusteluja, kun isovanhemmat ostaa pojille kirppareilta vaatteita ja välillä pojat vaihtaa osoitetta niin, ettei kummallakaan ole hajua, kenen vaatteet niillä on päällä. Siis meillä vois hyvin olla sen sukat ja mennä meidän pojan käyttöön, ilman et kukaan huomaan mitään. Siis vois tulla vahingossa otettua käyttöön toisen vaatteet. Mut en kyl kehtais pistää vastaan, jos joku vaatemytty eteisen nurkasta lähtis serkkupojan lempivaatteena naapuriin =)

Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
aika hassua että kesällä lojuu villasukka jonkun eteisen lattialla..
kyllä meillä on sukat talvisäilössä eikä lattialla lujumassa

meillä ainakin käytetään villasukkia kesälläkin, esim. kumppareissa. pitävät jalat tarpeeksi viileinä eikä hiosta. :)

Yhteistyössä