olinkohan vähän lapsellinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Vauvan kummin piti tulla tänään aamulla ja lupas soittaa kun herää...Sano että haluais viettää päivän meidän kanssa. Oletinkin että voi mennä puolille päivin kun on vapaapäivä kuitenkin. No se soitti vasta nyt lähes viideltä ja sano että te ette varmaan vielä mene nukkumaan jos hän lähtis tulee. Sillä on tunnin ajomatka meille. Olin niin pahalla päällä jo valmiiks kun päivä oli menny turhaan odotellessa, että sanoin ettei enää näin myöhään käy. Nyt on kyllä paha mieli, mutta kun aina se lupaa tulla ja aina tulee joku este...

Kuulostaa tutulta. Mulla sisko samanlainen. Nukkuu iltapäivään ja tulee kello 21 aikaan... kun piti aamulla lähteä.
Mietin jos hänellä olisi pari lasta itsensä lisäksi laitettavana. Ei taitaisi päästä ovesta ulos koskaan, meikit, peilaaminen pari tuntia, pakkaaminen ...

Odottaminen on mun mielestä tosi turhauttavaa, joten turhan panttina päivän olleena on oikeus suuttuakin. Mulla oli yks hyvä kaveri, joka oli just tollanen. Siirteli tulemistaan aina jos tuli muuta. Itse olen sellaine, että jos on sovittu jotain, se pidetään, vaikka G. Clooney ois tulossa käymään. Se samainen entinen kaveri, kylläkin ihan välimatkan vuoks entinen, myöhästyi mun häistäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuulostaa tutulta. Mulla sisko samanlainen. Nukkuu iltapäivään ja tulee kello 21 aikaan... kun piti aamulla lähteä.
Mietin jos hänellä olisi pari lasta itsensä lisäksi laitettavana. Ei taitaisi päästä ovesta ulos koskaan, meikit, peilaaminen pari tuntia, pakkaaminen ...

Tätä samaa olen miettinyt minäkin veljestäni useasti. Tosin hän ei pelaile eikä meikkaa, mutta käyttää ajan tietsikalla olemiseen

Yhteistyössä