Olipa pettymys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pekunalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:
Ymmärrän täysin ap:n ärsytyksen. Tosi kiva maksaa kallis lippu ja sitten puolet palveluista pois käytöstä. Kyllä olisi kohtuullista ilmoittaa asiakkaalle vaikka etukäteen että mitkä altaat on rikki tai remontissa, jäisi varmasti asiakkaalle parempi maku kuin tuonkaltainen pettymys...tuskimpa menette ihan heti sinne takas.

No tottahan se ärsyttää, mutta miten voi ilmoittaa ennakkoon, että ylihuomenna salama iskee muuntajaan ja sähkölaitteet on sökönä? :whistle:

Eli ei, en ole sitä mieltä että ap on turhaan pettynyt, olisin minäkin, mutta se on turhaa, että valittaa ettei asiasta mainittu etukäteen, kun eihän tuollaista voi ennakoida. Toki huima ale olisi tuossa tilanteessa ihan asiallinen, kun kaikkia yleensä hintaan sisältyviä palveluita ei voida tarjota.

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja Miina:
no kyllä tällaiseen parhaimpaan lomailuaikaan pitäis lastenallas saada kuntoon nopeesti, nyt kuitenkin jo toista viikkoo? varmaan harmittaa niitä, joilla lomaosake näillä viikoilla ja pieniä lapsia? Ja sitäpaitsi, kyllä täydellä hinnalla pitäs saada täys tarjonta, koko ajan kuitenkin rakentavat lisää loma-asuntoja.

sähän voit mennä sinne remontoimaan, kun et kerran taida ymmärtää ettei niitä remontteja nyt aivan hetkessä valmiiksi saada

Mun mielestä kyllä yleensä tälläisissä tilanteissa olisi henkilökunnan velvollisuus ollut kertoa nuista puutteista ja yleensä tuon tasoisen paikan nettisivuilla jo kerrotaan tällaisesta.
Ja kun puhutaan kylpylöistä, yleensä mun tietääkseni remontit ym. tehdään muulloin kuin pahimpaan sesonkiaikaan.
Tietty eri asia on mikäli jokin hajoaa yllättäen, onhan se toki korjattava mutta kerta sitä korjattavaa onkin noin paljon niin johan sekin jo mun mielestä jo kerrottava asiakkaalle joka joutuu vielä maksamaan.

Mikähän on tuon vieraan ongelma?
Löysää ny vähän jo pipoo.

näin juuri.

Onpas täällä nyt aggressiivista porukkaa, menisitte välillä vaikka johonkin kylpylään rentoutumaan.
Siis me oltiin siellä muistaakseni 2. ja 6.pv ja siellä oli joku pumppu hajalla, joka kai korjattiinkin siinä välillä,mutta oli siis 2 allasta pois silloin 6.pv.
silloin oli kyllä laitettu niitten porttien päälle (jotka toimi vaan toiseen suuntaan ) sellainen A4 lappu, jossa mainittiin siitä lastenaltaasta. ei tietty paljon lohduta, jos ajanut 300 km sinne.
Mulle tuli mieleen, että onko se tuolta rajan takaa hiipinyt tänne Suomeen tämä hälläväliä-ajattelu, näytti ainakin paljon rajantakaisia lomailijoita sinne hiipineen.

niin sain vastauksen katinkullan "harraste vastaavalta": altaiden pumput olivat todellakin menneet rikki jo viime viikon alussa, pahoittelivat etteivät olleet laittaneet tietoa nettiin kuin vasta tiistaina tällä viikolla! ja osan saavat vasta syksyllä mutta koittavat saada ensiviikolla kuitenkin altaat käyttöön???! :o siis ihmettelen et jos osa tulee vasta syksyllä niin ei taida kuitenkaan noi värkit toimia... ja vesi ei vaihdu.. :o :x

no lippuhinnasta pahoitteli myös, myönsi että lehdessä on sellainen tarjous mutta kun lehti on painettu jo viime vuonna (siis täksi kesäksi 2007) ja heillä lippuhinnat muuttuneet sen jälkeen niin hinnat ovat kylpylän hinnat eli 14e mutta oli tyytyväinen että kassa oli kuitenkin antanut tarjoushinnalla liput!tottakai niiden täytyy antaa sillä hinnalla kun on päivämäärät lehdes minä aikana tarjous voimassa, ei auta vaikka hinnat noussu kylpylässä! :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja kilowattituntimittari:
Ymmärrän täysin ap:n ärsytyksen. Tosi kiva maksaa kallis lippu ja sitten puolet palveluista pois käytöstä. Kyllä olisi kohtuullista ilmoittaa asiakkaalle vaikka etukäteen että mitkä altaat on rikki tai remontissa, jäisi varmasti asiakkaalle parempi maku kuin tuonkaltainen pettymys...tuskimpa menette ihan heti sinne takas.

No tottahan se ärsyttää, mutta miten voi ilmoittaa ennakkoon, että ylihuomenna salama iskee muuntajaan ja sähkölaitteet on sökönä? :whistle:
Eli ei, en ole sitä mieltä että ap on turhaan pettynyt, olisin minäkin, mutta se on turhaa, että valittaa ettei asiasta mainittu etukäteen, kun eihän tuollaista voi ennakoida. Toki huima ale olisi tuossa tilanteessa ihan asiallinen, kun kaikkia yleensä hintaan sisältyviä palveluita ei voida tarjota.

sulle ei näköjään mee jakeluun että se oli sattunut jo viimeviikon alussa! itse myönsivät että viime viikolla tapahtunut ja tämän viikon ti laittoivat nettiin ilmoituksen! ei mulla tai niillä ennustajan taitoja tarvi että huomaa laitteiden olevan rikki viikon sisällä tapahtuneesta kun altaat on tyhjänä ja poreet ei toimi! :laugh: :kieh:

Olin Oulu edenissä ja koin hiukka samaa meininkiä!
Olin loman tilannu aikaisemmin ja sauna jutut remontissa!
Tein valituksen ja sain korvauksen,kuuluu kertoa asiakkaille!
Olen ollut Vuokatissa kans keväällä ja ei ois tullu pieneen mieleenkään kysyä moista!

Alkuperäinen kirjoittaja Nessuliini:
siis oltiin nyt 3 pvää vuokatissa mökillä ja eilen käytiin katinkullassa kylpylässä, ollaan käyty monesti ja tykätty tosi paljon kun on pojalle sopiva allas missä läträtä rauhassa! no sielähän on näitä jotka kauppaa kylpylä lippuja halvemmalla 8,9 ja jopa 5e, kylpylässä maksaa 14e/kpl. no aina ostettu näitä halvempia,nyt huomattiin että mökille oli tullut vuokatti news lehti ja siinä tän kesän menovinkit ja tarjoukset eri harrastuksiin, oli sitten yhellä sivulla että katinkullan kylpyläliput erikoistarjous ennen klo. 14 11e
no aateltiin että ostetaan sitten sieltä suoraan ettei tarvi käteistä lähtee hakeen toiselta paikkakunnalta. no kylpylään päästiin ja sanoin sitten että oli tällainen tarjous lehdessä. eivät tienneet mitään.. kauan kyseli toisilta ja miettivät, todella tympeästi sitten sanoi minulle että ne tulkitaan niin helposti väärin mutta antaa nyt sitten mennä sillä 11e/hklö. no sitten kun oli rahat saaneet niin ilmoitti että "pahoittelemme mutta lasten allas on suljettu, se on rikki tai jotain...!" :o |O

no allas osastolle päästyämme huomattiin että useampikin allas oli tyhjennetty ja suljettu, ainakin 2 isompaa pore/hieronta allasta oli poiskäytöstä, samoin 4 hieroma"juttua/allasta" oli rikki tai ei toiminut kuten pitäisi! muutenkin näkyi olevan ritilöitä pahasti rikki ymm.. tuli todella pettynyt olo. oltiin alkuvuodesta viimeks ja oli tosi hieno paikka! kaikki siistiä! nyt oli joka paikka rempsallaan! :x |O eipä siinä oikein päässyt nauttimaa itse kun piti poikaa pitää koko ajan sylissä "uidessa" ulos ei voinut lasten altaaseen mennä kun satoi ja oli kylmä ilma!

Miten niin toiselta paikkakunnalta? Sotkamosta saa käteistä nostettua kyllä ja kaikkihan sen tietää et Vuokatti kuuluu Sotkamoon eikä ole mikään oma paikkakuntansa...

Miten niin toiselta paikkakunnalta? Sotkamosta saa käteistä nostettua kyllä ja kaikkihan sen tietää et Vuokatti kuuluu Sotkamoon eikä ole mikään oma paikkakuntansa...
[/quote]

nussaseppa sitä pilkkua vielä paremmin :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Mikä teitä riivaa,ettekö ymmärrä lukemaanne??

Jos kylpylässä ei ole altaissa vettä, eikö ole aihetta valittaa?

Jos lehdessä alennusta lippuhinnoista, eikö se enään päde kun asiakas saa samanpäivän lehden?

Kylpylä otti syyn mokasta niskoilleen,joten hyvitystä kehiin.

Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
kannattas ottaa asioista selvää ennen ku reissuun menee ettei tänne tartte tulla kitisemään

ja sua taas vaivaa....?? oli joo tosiaan hauskaa ajaa 300km kylpylään jossa puolet "palveluista" pois käytöstä eikä nettisivuilla mitään tiedotetta!

sitä voi ihan ottaa puhelimen kouraansa ja soittaa asioista. mä en tänne viittis joka asiasta ruikuttaa

justhan ruikutat :laugh:

mitä säkin mistään tiedät. idiootti lehmä olet sinäkin...

kyllä tosta nyt olis hyvissä ajoin pitänyt ilmottaa ja ainakin alennusta saada. itse kun käsittelen työkseni kuluttajavalituksia niin mielestäni henkilökunnan olisi tullut kertoa maksettaessa jos altaiden kunnossa vikaa. kun yritys myy tuotteita/palveluita niin asiakkaalla on oikeus saada sitä mitä sovitaan. jos sivuilla tms. ole ollut tiedotusta asiasta tai lukenut että vaan ne ja ne altaat käytössä ja asiakas maksanut ja pettymyksekseen huomaa altaaseen hypätessään ettei vettä ole, hänellä on oikeus saada rahansa takaisin tai muunlainen korvaus, esim. ilmainen lippu joka oikeuttaa uimaan sitten kun altaat kunnossa.
vähän samanlainen tilanne kuin että autokaupassa ostat auton ja olet lähdössä liikkeelle eikä auto kuljekaan kun ei ole moottoria vaikka lapussa niin lukee, on asiakkaalla oikeus perua kauppa, koska häneltä on pimitetty tietoa jonka kauppias on tiennyt ja jonka hänen olisi tullut kertoa. joten jos nettisivuilla on lukenut esim. että 5isoa allasta ja 3lastenallasta käytössä niin silloin kyseessä on selvästi asian pimitys (jos siis vahingosta kerrottu vasta myöhemmin) ja oikeus saada rahat takaisin. ja mielestäni ihan turha haukkua ap:stä, ihan asiastahan hän kertoi. ja eikös nää keskustelupalstat sitävarten ole että saadaan purettua huolia ym?

Alkuperäinen kirjoittaja kilowattituntimittari:

sulle ei näköjään mee jakeluun että se oli sattunut jo viimeviikon alussa! itse myönsivät että viime viikolla tapahtunut ja tämän viikon ti laittoivat nettiin ilmoituksen! ei mulla tai niillä ennustajan taitoja tarvi että huomaa laitteiden olevan rikki viikon sisällä tapahtuneesta kun altaat on tyhjänä ja poreet ei toimi! :laugh: :kieh:

Johtuukohan se siitä, että selostuksesi on epäselvää... Sinäkin tiesit vain miinan kirjoitusten perusteella, että ovat olleet rikki jo aiemmin. Missään ei käy ilmi, etteivätkö ne olisi olleet siinä välilläkin toiminnassa ja menneet sitten taas rikki ukkosesta. Missään kun et mainitse, että tämä ilmoitus ukkosesta koskeekin jotain jo aiemmin tapahtunutta vauriota. Ymmärsin vain, että ilmoitus olisi laitettu jostain juuri tapahtuneesta vauriosta -vasta nythän sinä kerrot muuta, kun itsekin kuulit sen henkilökunnalta. Vaikea kai mennä jakeluun jos ei kaikkia yksityiskohtia tiedä, vai mitä?

siis oltiin nyt 3 pvää vuokatissa mökillä ja eilen käytiin katinkullassa kylpylässä, ollaan käyty monesti ja tykätty tosi paljon kun on pojalle sopiva allas missä läträtä rauhassa! no sielähän on näitä jotka kauppaa kylpylä lippuja halvemmalla 8,9 ja jopa 5e, kylpylässä maksaa 14e/kpl. no aina ostettu näitä halvempia,nyt huomattiin että mökille oli tullut vuokatti news lehti ja siinä tän kesän menovinkit ja tarjoukset eri harrastuksiin, oli sitten yhellä sivulla että katinkullan kylpyläliput erikoistarjous ennen klo. 14 11e
no aateltiin että ostetaan sitten sieltä suoraan ettei tarvi käteistä lähtee hakeen toiselta paikkakunnalta. no kylpylään päästiin ja sanoin sitten että oli tällainen tarjous lehdessä. eivät tienneet mitään.. kauan kyseli toisilta ja miettivät, todella tympeästi sitten sanoi minulle että ne tulkitaan niin helposti väärin mutta antaa nyt sitten mennä sillä 11e/hklö. no sitten kun oli rahat saaneet niin ilmoitti että "pahoittelemme mutta lasten allas on suljettu, se on rikki tai jotain...!" :o |O

no allas osastolle päästyämme huomattiin että useampikin allas oli tyhjennetty ja suljettu, ainakin 2 isompaa pore/hieronta allasta oli poiskäytöstä, samoin 4 hieroma"juttua/allasta" oli rikki tai ei toiminut kuten pitäisi! muutenkin näkyi olevan ritilöitä pahasti rikki ymm.. tuli todella pettynyt olo. oltiin alkuvuodesta viimeks ja oli tosi hieno paikka! kaikki siistiä! nyt oli joka paikka rempsallaan! :x |O eipä siinä oikein päässyt nauttimaa itse kun piti poikaa pitää koko ajan sylissä "uidessa" ulos ei voinut lasten altaaseen mennä kun satoi ja oli kylmä ilma!

Olisitte kävelleet heti ulos sieltä ja vaatineet rahoja takas, kun huomasitte että kaikki altaat ei toimineet

Yhteistyössä