Olipa taas vaivaantunut neuvolalääkäri käynti eilen, kun selvisi että olen yh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"shihtzu"

Vieras
Neuvolassa käynti on aina ollut ihan ok, ei mitään ongelmia, mutta tuo neuvolalääkäri, nyt taas kun sille selvisi, että olen yh ja lasten isä ei ole mukana jokapäiväisessä elämässä, niin koko homma meni tosi vaivautuneeksi. Jotenkin tuli sellainen tunne, että se ei tiennyt mitä olisi sanonut ja ei voinut oikein uskoa, että mulla on kaikki hyvin. Ei millään meinannut uskoa, että mä voin hyvin ja olen tyytyväinen elämääni tällä hetkellä.

Mulla ja lapsilla on siis kaikki loistavasti, enemmän kuin paremmin tällä hetkellä, jaksamisen kanssa ei ongelmia jne.

Muistankohan mä nyt oikein, että sä olet Kouvolasta? Oliko lääkäri L.S? Hänen kanssaan ainakin on aina vähän vaivaannuttavaa asioida, ihan tällaisen kahden vanhemman ydinperheenkin :) Sosiaaliset taidot on hänellä vähän niin ja näin.

Muistankohan mä nyt oikein, että sä olet Kouvolasta? Oliko lääkäri L.S? Hänen kanssaan ainakin on aina vähän vaivaannuttavaa asioida, ihan tällaisen kahden vanhemman ydinperheenkin :) Sosiaaliset taidot on hänellä vähän niin ja näin.

Joo olen, sellainen vähän pyöreähkö nainen. Kyllähän sen kanssa ehkä hieman vaivaantunutta on koko ajan, mutta kun se tajusi, että olen yh, niin siinä vaiheessa se enää tiennyt mitä olisi sanonut.

Yhteistyössä