H
häh
Vieras
Kävin lapseni kanssa neuvolassa ja siellä oli TAAS neuvolatäti vaihtunut 
Vaihtuvuus on meidän alueella aika hurja,
hyvä jos joku 1vuoden pysyy niin se on pisin aika olla samalla neuvolatädillä.
No nyt kuitenkin siis kävin neuvolassa tällä uudella tädillä.
Hän kyseli sitten onko meillä kaikki kotona kunnossa ja kuinka minä voin jne.
onko jotain olosuhdemuutoksia tapahtunut joista hänen kuuluisi tietää.
Sanoin että kaikki on omassa peheessämme ihan kunnossa ja ei siis mitään muutoksia perheessämme vaikka muuten onkin ollut aika rankkakin vuosi,
johon myös vihjasin että on eräs läheinen kuollut ja toinen läheinen sairastunut kuolemaan johtavaan tautiin joten tämä on saattohoidossa.
Täti vielä kysyi erikseen että olenko minä ja mieheni vielä yhdessä :O ?
Nyt kuitenkin kävi niin että tämä neuvolatäti on nähtävästi merkannut meidän perheen kohdin että minä olen yh- ???
Sain tämän neuvola lääkäriltä siis papereista kuulla että koska me ollaan erottu uteli lääkäri?
Kiva siinä sitten selitellä että emme todellakaan ole eronneet ja selitellä koko tilannetta (nuo kuolemat ym) josta en ehkä välttäisi taas haavoja repiä auki kun juuri jaloilleni olen päässyt.
Täytyykö minun nyt mennä neuvolatädin juttusille ja kysyä kuinka itkään hänellä on ollut salasuhde mieheeni
Aivan yhtä tuulestatemmattua on tuokin että merkkaa minut yh äidiksi .
Vaihtuvuus on meidän alueella aika hurja,
hyvä jos joku 1vuoden pysyy niin se on pisin aika olla samalla neuvolatädillä.
No nyt kuitenkin siis kävin neuvolassa tällä uudella tädillä.
Hän kyseli sitten onko meillä kaikki kotona kunnossa ja kuinka minä voin jne.
onko jotain olosuhdemuutoksia tapahtunut joista hänen kuuluisi tietää.
Sanoin että kaikki on omassa peheessämme ihan kunnossa ja ei siis mitään muutoksia perheessämme vaikka muuten onkin ollut aika rankkakin vuosi,
johon myös vihjasin että on eräs läheinen kuollut ja toinen läheinen sairastunut kuolemaan johtavaan tautiin joten tämä on saattohoidossa.
Täti vielä kysyi erikseen että olenko minä ja mieheni vielä yhdessä :O ?
Nyt kuitenkin kävi niin että tämä neuvolatäti on nähtävästi merkannut meidän perheen kohdin että minä olen yh- ???
Sain tämän neuvola lääkäriltä siis papereista kuulla että koska me ollaan erottu uteli lääkäri?
Kiva siinä sitten selitellä että emme todellakaan ole eronneet ja selitellä koko tilannetta (nuo kuolemat ym) josta en ehkä välttäisi taas haavoja repiä auki kun juuri jaloilleni olen päässyt.
Täytyykö minun nyt mennä neuvolatädin juttusille ja kysyä kuinka itkään hänellä on ollut salasuhde mieheeni
Aivan yhtä tuulestatemmattua on tuokin että merkkaa minut yh äidiksi .