Olipa todellinen ihmistuntija lehtimyyjnää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sprite
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sprite

Aktiivinen jäsen
18.08.2007
9 748
1
36
Yleensä en edes vastaa numeroihin joita en tunne koska ne yleensä on just noita lehtimyyjiä..
No nytpä epähuomiossa vastasin kun en kattonut soittajaa, oletin että kaveri soittaa niinkun oli puhe.

Kamalan papatuksen sain aku ankan tarjouksesta ennenkun ehdin sanoa mitään. Sit totesin että "kiitos mut en tällä kertaa tilaa" ja kun en tyly ollut ja lyönyt luuria saman tien kiinni, sain kuitenkin kuulla että nyt olis kyllä niin hyvä tarjous et kannattas tilata! Sieltä tuli sitte kaikki mitä niissä tulevissa lehdissä tulee oleen ja mitä niissä kirjoissa olis mitä sais kaupan päälle ja jne..
Totesin sitten suunvuoron saatuani et en tilaa siltikään.

Mut kaiken huippu se oli kun alko sitten miettimään että olisko joku muu lehti voinu kiinnostaa mua, eikä sitten taaskaan antanut suunvuoroa että olisin vaikka voinut vastata.

"Mä nään täältä että sä oot kokeillut tota meidän kodinkuvalehtee, mut ei sitä, taidat olla liian nuori sitä lukemaan..." Sit se tarjos cosmoa kun se tuli mulle ennen mut siihen ehin sanoo et ei kiinnosta.

Sit jatku taas luonneanalyysi:
"Sit ois Gloria, mut siihenki sä oot liian nuori, se on meidän keski-ikäisten lehti", "GTI sulle on tullu mut se ei oo varmasti ollut sulle itelles luettavaks", "Ruoka ja viini, Hyvä terveys, Käsityölehti, ei ei ei nää ei oo sulle ollenkaan".. "Matkailulehtiä olis mut et taida paljon matkustella.."
"Sit olis meidän perhe ja vauvalehti mut niihinki sä oot liian nuori ja sinkku taida vielä olla et ei tässä nyt oikein oo muuta kun toi aku ankka sulle ja sitä sä et tilaa et hyvää jatkoa sitten vaan toivotan sulle!"

:laugh: :laugh: Mä oon 23, se gti tosiaankin tuli mulle itelle luettavaks sillon, lisäks asun ukkoni kanssa ja meille on toinen muksu tulossa. Ja se ruoka ja viini noista olis ollu sellanen et olisin voinu lukeekin mut oon sit liian nuori..
Melkonen ihmistuntija oli kyllä... :D

varmaan sama nainen ku soitti mulle aamulla aku ankkaa... sain ekan suunvuoron ku sai lueteltua kaikki asiansa ja tuumas, että eikös vaan laitetakkin tulemaan..

no mä sanoin, että ei meillä ole aku ankka ikäsiä talossa et ei kiitos. sanoin ettei meillä aikuiset lue sitä ja lapset ei osaa edes lukea vielä. Siihen hää et no minkäs ikänen teidän vanhin laps on? mä tuumasin että eskarissa, no siitä se riemastu, että kuule tiiäkkö kuinka moni on oppinut aku ankan avulla lukemaan...

mä sanoin vaan, että kuule mä luulen, että on parempiakin lehtiä ja kirjoja joista voi lukemista opetella kuin joku aku ankka. Myyjän viimeinen kommentti: " tuosta olen kyllä eri mieltä, mutta en ala tinkaamaan asiasta", hyvää jatkoa vaan toivotan sulle :D

ei sattunu oleen miespuoleinen??
mulla nimittäin yks mies myyjä just tollai paapattaa ja siltä sit tilasinkin aku-ankan.
toisella kertaa sama tyyppi yritti cosmoa muta kun sanoin ettei kiinnosta eikä rahat anna nyt periks soitti ennen joulua niin eikös se menny kaikki lehdet läpi ja lupaili vuoden cosmojen sijasta VAAN 6kk cosmoja ja huippu kaupanpäällisiä. lopulta löi luurin korvaan. ku taas ku aku-ankan tilasin oli niin mukavaa että.
ja tämä siis meni kaikki lehdet läpi ja katto mikä mulle vois käydä

kerran yritettiin myydä lasten lääkäri kirjaa mulle ja kun sanoin ei kiitos niin tuli hirveet haukut. kun kuulema jokainen vastuuntuntoinen äiti ostaa tämän jos pieniä lapsia perheessä.

olen itse ollut lehtimyyjänä ja kun ne selostaa siinä alussa että se tarjous on palkinto jostakin kyselyyn vastaamisesta marketissa messuilla tjn niin se on täyttä fuulaa..

mulle tuli kerran oudosta numerosta soitto niin soitin siihen takas niin se oli lehtimyyjä ja se alko selostaa myyntipuheitaan ja juttelee mulle aivan kuin olisi joku kaveri mun laskuun!! "kiva kun sain sut kiinni mulla olikin just sulle asiaa..." luulis että niillä on joku sääntö ettei saa vastata tuleviin puheluihin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraista vierain:
olen itse ollut lehtimyyjänä ja kun ne selostaa siinä alussa että se tarjous on palkinto jostakin kyselyyn vastaamisesta marketissa messuilla tjn niin se on täyttä fuulaa..

Se onkin huvittavaa.. Kun monesti puhelu alkaa että "Onneks olkoon, oot voittanu puolen vuoden lehdet ilmasiks!" ja sit on ihan et jee, kivaa.
Sit juttu jatkuu et saat ne jos tilaat tän lehden vuodeks.. :headwall:

Ärsyttää koko myyjät kun ei saa suunvuoroa ekaan viiteen minuuttiin et vois asiallisesti todeta et nyt hukkaat vaan aikaas jos kerrot lisää. No mutta, nyt en taas vastaa niille piiiiitkään aikaan jos soittelevat.
Onneks se on sentään vähentynyt huomattavasti entisestä.

Mulle kauppas hiljattain joku nainen Avotakkaa sellaisella puhenopeudella,että moneen kertaan yritin keskeyttää hänet vaan eipä papatus tauonnut.Vihdoin viime se veti henkeä sen verran että sain karjaistua että meille tulee jo Avotakka! Tuumas vaan "voi että" ja paiskas luurin korvaan.

Joo mulle on soitettu just tollanen et oot voittanut kilpailussa lehti tilauksen palkinnoks ja maksat vaan ne toimituskulut ja sit ne olikin yllätys yllätys lehden oikea tilaus hinta ni se on jo törkeää ja sen takia ei tulis enää mieleenkään tilata kyseisiö lehtiä. Miten joku voi oikeasti tehdä tollasta työtä et huijataan ihmisiä?