terkkari sanoi että raskaana SAA laskea Vainopartion pisteitä. tosin orjallisesti ei tarvitse noudattaa, mutta kuitenkin. ja mähän aloitan kunhan olo paranee ja jokin pysyy sisälläkin 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:terkkari sanoi että raskaana SAA laskea Vainopartion pisteitä. tosin orjallisesti ei tarvitse noudattaa, mutta kuitenkin. ja mähän aloitan kunhan olo paranee ja jokin pysyy sisälläkin[/quo Juu.mä olen kolmessa raskaudessani laskenut paikkarin pisteitä ja paino vaan laskenut ja mitään haittaa ei ole ollut.=)
Laskin ihan oman painoni mukaan ja 10 kiloa tippui.Aloin laskemaan puolessa välillä raskautta aina,kun ´silloin vasta alkoi paino nousta.Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:ooksä laskenut ihan pelkästään painon mukaan pisteet? tarkoitus ei ole laihduttaa, vaan kontrolloida mitä syön :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:ooksä laskenut ihan pelkästään painon mukaan pisteet? tarkoitus ei ole laihduttaa, vaan kontrolloida mitä syön :ashamed:
No eikös ne oo sama asia. Vai meinaatko että jos ihminen laihduttaa niin hänen ei tarvi kontrolloida syömisiään?Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:ooksä laskenut ihan pelkästään painon mukaan pisteet? tarkoitus ei ole laihduttaa, vaan kontrolloida mitä syön :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:Miksi kukaan laihduttaa raskausaikana? siis toki ymmärrän jos ei halua painon kamalasti nousevan jos yli painoa on yli 20kg valmiiksi..
Tämä ei siis ole arvostelua, vaan ihmetelyä..
Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:ooksä laskenut ihan pelkästään painon mukaan pisteet? tarkoitus ei ole laihduttaa, vaan kontrolloida mitä syön :ashamed:
no tämän ymmärrän, mutta kun olen kuullut tapauksista jotka ninku aikuisten oikeesti laihduttaa raskaus/imetysaikana, en jummarra en..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eikös ne oo sama asia. Vai meinaatko että jos ihminen laihduttaa niin hänen ei tarvi kontrolloida syömisiään?Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:ooksä laskenut ihan pelkästään painon mukaan pisteet? tarkoitus ei ole laihduttaa, vaan kontrolloida mitä syön :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eikös ne oo sama asia. Vai meinaatko että jos ihminen laihduttaa niin hänen ei tarvi kontrolloida syömisiään?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eikös ne oo sama asia. Vai meinaatko että jos ihminen laihduttaa niin hänen ei tarvi kontrolloida syömisiään?
Minusta ei ole sama asia. Itse en laihduta mutta korkean lähtöpainon takia pyrin, ettei paino nousisi.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:ne on +10pojoa...ja tosiaan joku näköjään oli samoilla kannoilla,elikkäs mä olen laskenut et niin se on mulla n.1800kcal,syön siis 31pojoa...herkuttelen kerran viikossa,välillä olen kyllä useamminkinkun nyt alkanut enemmän tehdä mieli.