olipas kiva anoppilareissu jossa kerroimme että meille tulee kolmonen ja se on poika!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että mulla keittäää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

että mulla keittäää

Vieras
vastaus oli no voi harmi kun taas poika ja sitten alkoi hehkutus miten olisi teille ollut mukavaa saada tyttö kun jo kaksi poikaa ennestään ja voi miten nyt sit ei taaskaan tyttöä tule ja plaa plaa plaa!!!

Olisit vaan todennut, että onpa todella ikävää, että lapsen isovanhemmat ovat noin kovin pettyneitä lapsenlapseensa. Ja että onneksi edes teille vanhemmille kumpi tahansa, tyttö tai poika, olisi tervetullut.

Meillä vähän samoja kommentteja yleisöltä, kun on kaksi poikaa että toivottavasti se on tyttö!!

Mulle on ainakin ihan sama kumpi on kunhan on terve, pelkissä pojissakaan mitään pahaa ole...

Ootan ekaa lasta ja kaikki mun suvun puolelta odotti innoissaan poikaa. Isän äiti sano et nään jo tosta mahasta sen että se on poika ja olis se kiva jos pojan pyöräyttäisit. Meijän suku on todella tyttö voittoista. Mulle ja miehelle oli ihan sama kumpi tulis pääasia että on terve. Rakenneultran jälkeen soitin läheisille ja kerroin et tulee tyttö, niin suurimman osan kommentit oli ai tyttö, oisit nyt sen pojan tehny ja oltiin kuitenkin niin varmoja että saat pojan. Mutta musta on ainakin kiva saada se oma pieni prinsessa ja toki olisin ollu yhtä innoissani pojastakin. Kieltämättä tuntu vähän pahalle noi kommentit.

äh, eihän tosta nyt kande herneitä vetää. Sehän on se perussetti mitä toivotaan toisen puolesta, jos on loput yhtä ja samaa sukupuolta. Itsekin mielessäni toivon serkulleni tyttöä, jolla jo kaksi poikaa. Ja varmasti olisi hänestä itsestäkin kiva.

Onko nyt siis vain niin, että oli herkkä kohta? Toivoit itsekin jo ekaa tyttöäsi vähän? Ei ne pahaa tarkoittanut, pelkkää hyvää. Tosi kurjaa jos nyt tuosta rupeet anoppiasi inhoomaan :(

Että ihmiset ottavat sitten herkästi (ainakin raskaana olevat) nokkiinsa. Mitä ihmettä anoppisi olisi sitten pitänyt sanoa? Veikkaan, ettei mikään olisi kuitenkaan ollut hyvää. Tarpeeksi tarkkaan rivien välistä luettuna kaikki olisi ollut jotain negatiivista kumminkin. Anoppisi vain sanoi suoraan mitä ajatteli. Tuohan on ihan luontainen reaktio, jos teillä jo on kaksi poikaa.

Yhteistyössä