Olipas mukava reissu, mutta...

Kiva että reissu meni mukavasti. =)

Poju oli kyllä niin poikki Junibackenin jälkeen että nukkui koko kotimatkan ja hyvä että sai kotona edes heräteltyä. :D Ja tänään onkin sitten satanut kokopäivän, eli hyvin ajoititte reissun....

No mentiin tukholmaan siljalla helsingistä ja ostin alelipun huutonetistä ja promenadehytti oli 59e ja huutonetin myyjä sai 10e eli 69e ja kun aamupalat otti etukäteen ne sai 8e kpl

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Kiva että reissu meni mukavasti. =)

Poju oli kyllä niin poikki Junibackenin jälkeen että nukkui koko kotimatkan ja hyvä että sai kotona edes heräteltyä. :D Ja tänään onkin sitten satanut kokopäivän, eli hyvin ajoititte reissun....

No sähän kyllä sanoit, että seuraavaksi päiväksi on luvattu sadetta.

Likkakin kumpanakin iltana sanoi ettei väsytä, mutta nopiaa simahti sänkyyn. Ja vielä pysyi siellä sängyssä, likka kun on niin eläväinen unissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mentiin tukholmaan siljalla helsingistä ja ostin alelipun huutonetistä ja promenadehytti oli 59e ja huutonetin myyjä sai 10e eli 69e ja kun aamupalat otti etukäteen ne sai 8e kpl

Meillä aamupala 2 kertaa ja ruoka 2 kertaa. Kyllä niistäkin hintaa tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja oli kuitenkin:
Eiks sulla ollutkaan se sun ihailija mukana?

Mikä ihailija?

Ja mitä vattua jotkut nyt täs ketjus oikeen sekoolee? Mitä helvataa mä voin niille hinnoille jos varaan matkan mulla ja lapselle tietyille päiville.

Käyttäkää aivoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Mikä ihailija?

Ja mitä vattua jotkut nyt täs ketjus oikeen sekoolee? Mitä helvataa mä voin niille hinnoille jos varaan matkan mulla ja lapselle tietyille päiville.

Käyttäkää aivoja.

Jotkut taisi vetää jostain johtopäätöksen että sulla oli mieskin mukana... :D

Alkuperäinen kirjoittaja näinpä:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Mikä ihailija?

Käyttäkää aivoja.

Jotkut taisi vetää jostain johtopäätöksen että sulla oli mieskin mukana... :D

Mistähän kohtaa tuollaasen johtopäätöksen voi muka vetää?

Täällä sitten osataan vetää vituiksi ketju kuin ketju. Anteeksi kun kerroin MUN JA TYTTÄRENI mukavasta reissusta.

Luulen, että nyt on ajankohta tämä taas kun pikku teinipalleroiset mammankullat on päästetty kesälaitumille,...vähän sen näköistä touhua joissakin ketjuissa. Vaikka pianhan tästä koneen äärestä pääsen tositoimiin, niin ei tarvitse jäädä lukemaan koululaisten älykästä kommentointia

Kiva, että reissu meni hyvin ja pääsitte sinne Junibackeniinkin! :) Ostitteko tuliaisia ja pitikö budjetti?

Niin, ja hinnan kauhistelijoille tiedoksi, että eipä noita edestakaisia Tukholman laivamatkoja kyllä paljoa alle kahdella sadalla tunnu saavan. Tai en tiedä, onko muilla sitten tapana yöpyä siellä Bronxissa, sikaosastolla... Meillä on varattuna reissu heinäkuulle (meno - paluu Viikkarilla ja yksi yö Tukholmassa hotsassa), niin laivamatkat ilman aterioita maksoivat n. 250e. :whistle: Muutama kymppi tuosta tosin menee siihen, että meillä on isompi hytti, jossa parisänky. Mielestäni se on kätevin koko perheen kesken matkatessa, kun 2,5 -vuotias voi nukkua meidän välissämme.

Yhteistyössä