Y
yksin
Vieras
Mun puoliso on lähdössä ulkomaille lyhyelle reissulle. Minä olen sen 4-5 päivää kotona kahden lapsen kanssa, toinen on alle kolmevuotias erityislapsi (pitkäaikaissairas) ja toinen alle kuukauden ikäinen vauva. Etukäteen oli sovittu, että mua tullaan tänne auttamaan.
No, mites taas menee. Nyt ei ne jotka on luvanneet millään muka pääsis. Tulisivat vasta myöhemmin kuin on sovittu, syitä on vaikka mitä. Esimerkiksi se, että yksi ei ole saanut 15-vuotiaalleen lapsenvahtia, eikä tämä 15-vuotias voi olla yksin kotona :/
Mä arvasin tän. Samalla tavalla kävi aikaisemmin tänä vuonna. Piti saada apua, kun mies oli reissussa melkein pari viikkoa ja niinhän se meni, että oli milloin seurakuntailtamaa tai muuten vaan menoa, eikä lupautuneet sitten tulleetkaan. Silloin siis olin vielä raskaana, enkä päässyt liikkumaan kunnolla kipujen vuoksi :ashamed:
Että kiitosta vaan. Kaiken kruunaa se, että tuo isompi lapsista on näköjään taas kipeä. Olisivat edes ajoissa sanoneet, että tekevät oharit niin olisin soittanut kotipalveluun tai MLL:n hoitajille tai jonnekin