Olis tarjolla mustikkapiirakkaa ja pullaa :p`

Kevätaurinko

Aktiivinen jäsen
11.05.2004
12 815
0
36
Olis tarjolla mustikkapiirakkaa vanilja kastikkeen kera ja pullaa aamukahvin kanssa. :wave:

Eilen illalla tein yhden mustikkapiirakan ja nyt aamulla tein toisen mustikkapiirakkaa ja kahden litran pullataikinan.
Nyt olis mustikkapiirakat valmiina ja pari pellillistä pullia jo leivottuna. :p
Ite syön just pullaa kylmän maidon kanssa :p :p :p

Oi kun olisi hyvaa ja maistuvaa =) Itse just keitin paivakahvit ja kirosin sita, ettei mitaan hyvaa ole. En tykkaa kekseista, niita kylla loytyisi. PItaa kai voileipa tehda kyytipojaksi :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Olis tarjolla mustikkapiirakkaa vanilja kastikkeen kera ja pullaa aamukahvin kanssa. :wave:

Eilen illalla tein yhden mustikkapiirakan ja nyt aamulla tein toisen mustikkapiirakkaa ja kahden litran pullataikinan.

*pullaa ja kahvia ottaisin kiitos* :p
Monelta sä oot heränny? :o

Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:

Klo 04:50 oli kello soittamassa. :)

Tota, hmm, MIKS? :o Siis heräsitkö sä yöllä kellonsoittoon vapaaehtoisesti jotta leivot? OIKEASTI? *wau*

Pitäisitkö sä mulle "tehokas äiti" -kurssin? :D Mä voin vaikka maksaa! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Miten te jaksatte noin aikasee herätä.. Mie heräsin puol tuntii sitten ja tuntuu, että oon kuoleman oma |O .

Väsyttää niin helkutisti.. Meinaa silmät väkisin mennä kii ja pitää jaksaa lähtee kouluu..

Mutta pulla kyl maistuis :p

En mä yleensä noin aikasin herääkään mutta nyt halusin leipoa Perhekerhoon mustikkapiirakkaa ja pullaa kun oli just kuopuksen synttärit ja toisen tytön synttärit kans kohta. :)
Perhekerho alkaa klo10:30.

Tota, hmm, MIKS? :o Siis heräsitkö sä yöllä kellonsoittoon vapaaehtoisesti jotta leivot? OIKEASTI? *wau*

Pitäisitkö sä mulle "tehokas äiti" -kurssin? :D Mä voin vaikka maksaa! :D

Hih :D
Juu tosiaan kello oli soittamassa mutta siihen oli syy kun leivon perhekerhoon kun oli just kuopuksen 1v. synttärit ja toinen tyttö täyttää 22pv. 4v. niin ajattelin leipoa sinne. =)

Yhteistyössä