Olishan se pitänyt arvata... kun mies lähtee "yhdelle"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Juu eli mies tossa ennen kahtatoista lähti käymään yhdellä kaverinsa kanssa, ja piti mennä tuohon paikalliseen. no mutta sepä olikin kiinni ja nyt se mies sitten on kaupungissa eikä miestä näy... |O

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
no m itä nyt naimisissa ollaan, mutta ei kyllä muuten oikein tunneta toisiamme... :whistle:

Joo, tuttua täälläkin. Ja kyllä, olen tuo eka "mä" (vierailija). Mulla vaan oli sen verran kokemusta juopoista perheessä, että kun mies ekan kaljapullon kotiin osti, mä sanoin tiukasti: "Tuo pullo on viimeinen, jonka sinä tänne tuot." - Ei tässä ole mennyt avioliittoa vielä kuin 29 v., ja nykyisin voimme ottaa yhden per pv, mutta se on todellakin yksi, keppana/sidukka tmv.

juu ja tässä on vaan sellanen pieni ongelma, kun aamulla ollaan lähdössä käymään tuossa parinsadan kilsan päässä, niin ei parane herran kovin myöhään tulla, että aamulla heräis kun ennen lähtöä...

Miehet osaa (ja välillä vissin naisetkin)....
Ja mikä siinä on et aina pitää lähteä (puhun omasta kokemuksesta) just kun seuraavana päivänä on/ olis joku meno?

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
juu ja tässä on vaan sellanen pieni ongelma, kun aamulla ollaan lähdössä käymään tuossa parinsadan kilsan päässä, niin ei parane herran kovin myöhään tulla, että aamulla heräis kun ennen lähtöä...

Älä anna sen nukkua ollenkaan jos mahdollista. Me itse nyt vain nukkumaan!!

juu eipä näy ukkoa vieläkään... tekis mieli perua huominen reissu, mutta siinä tapauksessa jäis meiltä joululahjat saamatta...
Ja sen paskiaisen piti vielä ajaa aamulla.

Mä olen tottunut siihen ettei mies ole kotona kun se ei ole koskaan kotona(matkatyö ) Mutta se on aina tammi-helmikuu kotona ja silloin MÄ hypin pitkin seiniä kun se on kokoajan kotona!

Mutta ei kai se mies voi ajaa jos on juhlinut aamu neljään??

meilläkin on monta kertaa takuttu tuosta asiasta.. en vaan ymmärrä et jos sanotaan et menee yhdelle niin se on silloin se YKSI TAI KAKSI korkeintaan.

Jos ei osaa sanoa meneekö myöhään niin sit ei sanota et yhelle tai kahelle.. MEilläkin meni aina myöhään JOKA KERTA! "joo meen yhelle käymään" ja 4 jälkeen kotona.

Kerran kysyin varmistukseks et "nii meneekö myöhään?" kun yleensä teen pedin sitten toiseen huoneeseen kun mies kuorsaa kännis. vakuutteli et "ei mee tuun kyllä ajoissa"

no menihän se sinne ennen neljää kun oli kotona. Sit räjähdin kunnolla kun olin tota "ei mee kauaa ja meen yhdelle" kuunnellu jo useamman kymmenen kertaa.

enää ei sano:D ja en kyllä odotakkaan.

Yhteistyössä