Olisiko ok, jos miehellänne olisi pikkujouluristeily isänpäivänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25000425]Vaikutat oikeasti aivan hirveältä ihmiseltä, säälin todella sun läheisiä.[/QUOTE]

ei kuule tarvitse sääliä, mä nyt vaan satun olemaan sitä mieltä että tietyt juhlat joilla on määrätty päivä, juhlitaan niinä päivinä. muina päivinä se on vaan typerää.
muut saa toki olla omaa mieltä asiasta, mutta mä olen tätä mieltä
olen viettänyt yhden "muka jouluaaton" ja se on ihan perseestä, ja sitä ei jatkossa tulla harrastamaan. syntymäpäiviä juhlitaan syntymäpäivänä ja niin kaikkia muitakin juhlia ja pyhiä oikeina päivinään

[QUOTE="Neith";25000707]ei kuule tarvitse sääliä, mä nyt vaan satun olemaan sitä mieltä että tietyt juhlat joilla on määrätty päivä, juhlitaan niinä päivinä. muina päivinä se on vaan typerää.
muut saa toki olla omaa mieltä asiasta, mutta mä olen tätä mieltä
olen viettänyt yhden "muka jouluaaton" ja se on ihan perseestä, ja sitä ei jatkossa tulla harrastamaan. syntymäpäiviä juhlitaan syntymäpäivänä ja niin kaikkia muitakin juhlia ja pyhiä oikeina päivinään[/QUOTE]

No sitten et juhli toisena paivana, miehesi voisi toki juhlia keskenaan lapsen kanssa vaikka maanantaina. Ja ei kai se muutenkaan haittaisi jos yksi juhlapaiva jaisi valiin?

[QUOTE="nainen";24999336]Mulle asia on ok, mutta ei meillä isänpäivää vietetä, jos lähtee. Tulee myöhään sunnuntaina, vauva on jo nukkumassa yöunia.[/QUOTE]

No ehkä se vauva selviää vaikka eka isänpäivä jääkin viettämättä.

totta kai. Sehän on hänen päivänsä. Äitienpäivä on sit mua ja mieltymyksiäni varten.

Mä oon luullut että äitienpäivänä juhlistetaan äitiyttä..? Ja että lapset muistavat äitejään. Vitsit,mä oon jo seittemän vuotta eläny valheessa,seuraavan äitienpäivän istun kyllä ensin kosmetologilla ja loppuillan kapakassa :D Ja mies maksaa viulut tietysti.

[QUOTE="tiina";25000731]No ehkä se vauva selviää vaikka eka isänpäivä jääkin viettämättä.[/QUOTE]

Meillä kyllä isäin- ja äitienpäivä on ollut koko perheen juhla, eikä esim. jomman kumman bileviikonloppu.

[QUOTE="vieras";25001512]Meillä kyllä isäin- ja äitienpäivä on ollut koko perheen juhla, eikä esim. jomman kumman bileviikonloppu.[/QUOTE]

Mutta vauva ei oikein osaa juhlia :D.

tietysti, mutta mä en muutenkaan ymmärrä tuota isän-/äitienpäivähömpötystä. onhan se kiva kakkukahvit juoda ja päiväkodissa askarrellut lahjat antaa, mutta sen voi tehdä milloin tahansa.

olisi ok. säästyisi paljon vaivaa..pistäisin setelin kouraan ja sanoisin että osta itelles lahja samalla. :D kakku oottaisi jääkaapissa siihen asti että ukko tulisi kotiin.

[QUOTE="nainen";24999312]Mieheni ilmoitti, että hänen työpaikallaan on pikkujouluristeily tämän viikon lauantai-sunnuntai. Sunnuntaina on myös hänen ensimmäinen isänpäivä. Olisiko asia ok ja antaisitte lähteä?[/QUOTE]

Olisko ok jos miehesi lähtisi äitienpäivänä risteilylle?

Antaisitko lähteä?

Joo, totta ihmeessä voi lähteä. Tuleehan tuo sieltä isäinpäivänä vielä takaisin jotta lapset ehtivät juhlia, puolisonhan sitä ei tarvi. Ainakaan mun mies ei ole mun isä

[QUOTE="vieras";25001581]Olisko ok jos miehesi lähtisi äitienpäivänä risteilylle?

Antaisitko lähteä?

Joo, totta ihmeessä voi lähteä. Tuleehan tuo sieltä isäinpäivänä vielä takaisin jotta lapset ehtivät juhlia, puolisonhan sitä ei tarvi. Ainakaan mun mies ei ole mun isä[/QUOTE]

Mun mies on mun lapsen isä, niinpä mieluusti juhlistan miehen isäinpäivää, samoin kuin hän äitienpäivää.

Kaipa se saisi lähteä jos kerta niin tahtoisi. Vähän hassuahan se olisi kyllä. Toisaalta ainoa pettyjä taidat olla sinä itse. Vauva ei vielä tajua mitään ja isä tahtoo risteilemään.

Meillä isäni on pettynyt, kun lupasi lähteä työmatkalle isänpäiväviikonloppuna ja hän on sentään ollut isä jo 22 vuotta. Ei vaan muistanut kyseisen viikonlopun olevan juuri isänpäivä :( Aiomme silti juhlia perheen kanssa isänpäivää vaikka isä ei paikalla olekaan.

[QUOTE="vieras";25001520]Mutta vauva ei oikein osaa juhlia :D.[/QUOTE]

Mun vauvani juhlii aika samalla tavalla joka päivä, kuin täällä moni tuntuu viettävän juhlapäiviään:

Hän ei pysy pystyssä, huutaa, mongertaa jotain epäselvää, tunteilee ja liikuttuu helposti, haluaa haleja ja huomiota. Vieläpä aika usein hän oksentaa jossain vaiheessa päivää (refluksi). Maitopohjaisia drinkkejä hän myös vaatii lukuisia.

Viimeksi muokattu: