Olisinko liian vanha äidiksi,ikä38v?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vauvakuume"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vauvakuume"

Vieras
Eli minulla ja miehellä kamala vauvakuume ja olemme miettineet että olenko liian vanha äidiksi jne..joutuisko tällä iällä tarkempaan seurantaan raskausaikana?onko kokemuksia?

[QUOTE="vauvakuume";25971779]Niin,miksi...tuntuuvain siltä että on jo ikäloppu:D
Ennestään poika 9v ja tyttö 5v.:)[/QUOTE]

No pah. Jos et itse ehdottomasti koe olevasi vanha jonkin tietyn syyn (???) takia, niin en ymmärrä miksi olisit. Ainakaan vain numerosi takia. :xmas:

Et ole olleskaan=)
..itse sain kuopukseni 39v.

Kehoitaisin vain kiirehtimään..aika kun on armoton - naiselle varsinhin..munasolut vähenee kierto kierrolta ja lopuksi jää enään niitä "rupuisia" jäljelle, joista ei tahdo valmista syntyä.

Toivottelen kovasti Onnea matkaan ja ++++++++ puhaltelen:whistle::heart:

38 v odottajan on täällä ainakin mahdollista saada lapsivesitutkimus jos haluaa, eipä sen kummempaa seurantaa kuin muutenkaan. Itse täytän 41 ja harkinnassa on 3 lapsi, pitää vielä odottaa hetken, ettei tarvi olla luokkansa nuorin.

Et ole :) Minun piti tehdä lapseni nuorena vaan elämäpä oli sitä mieltä,että "kyllä sä vielä iltatähden tarvitset" :) ja sain vauvan 37 vuotiaana.

Hetken aikaa mietin,että pitäisiköhän yrittää neljättä.. mutta jos kolmannen ja kakkosen välillä on 10v lapsettomuutta niin eiköhän me nautita tästä onnenkantamoisesta :)

vieläkö vauva sopii kuvioihin.

Minä sain lapseni 35-, 37- ja 43-vuotiaana, viimeisin syntyi alkuvuodesta. Mitään tarkempaa seuraamista ei ollut tuossa viimeisimmässäkään raskaudessa.

Meidän kunnassa iän puolesta saa ilmaisen lapsivesitutkimuksen jos on yli 43 vuotias ensisynnyttäjä tai jos ultrassa + verinäytteessä jotain häikkää.

Yhteistyössä