"Olisit miettinyt aikaisemmin" - parisuhteesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omanihan on täydellinen...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yksi syy voi kyllä olla sekin että ei tunneta itseä tarpeeksi hyvin. Sovitellaan siis itseä vähän erilaisiin kuvioihin ja kuvitellaan että tää olis nyt ehkä hienoa. Sitten kuitenkin muutaman vuoden päästä se oikea oma halua ottaakin otteen ja silloin vasta aletaan nähdä ne toisen negatiiviset puolet.

Minusta ainakin tuntuu että itselläni kävi näin. Mä koitin sovitella itseäni ihan väärään elämää.Luulin että minusta on Helsingin "pintaliitäjäksi" siihen maailmaan jossa peili on kodin tärkein varuste, myös miehellä. Kyllä, me näytimme hyvältä yhdessä, meillä oli loistava urakehitys, varaa kaikenlaiseen hienoon. Seksiä meillä ei tosin ollut, mutta pääasia että näytti hyvältä ulospäin. Pahoinvointi kasvoi ja kasvoi ja kavoi.

Nyt tuosta on 16 vuotta. Asun maalla, mieheni on duunari, kaikella kunniotuksella. Meillä on pieni maatila. Nykyään meikkaan vain töihin - ulkovaatteinani on perustyövaatteet. Meillä on sievä pieni tupa, ura on vaihtunut perheeseen vaikka töitä toki edelleen teen kodin ulkopuolellakin. Ja mä rakastan tätä. Tänne mä kuulun, olen ollut täällä jo yli 10 vuotta. Ja joka päivä vaan mietin miten onnekas olenkaan. Minulla on ihana mies ja ihanat lapset.

Yhteistyössä