Olisitko tälläisessa suhteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
Pikku asioista syntyy riitaa lähes päivittäin, myönnän että teen usein kärpäsestä härän, mutta alkaa ärsyttämään kun mies syyttää että kaikki on AINA mun vikaa, ja hän EI KOSKAAN ole syyllinen mihinkään. Mä oon käynyt mieheen käsiks ja se muhun. Miehen mukaan itsepuolustusta joopajoo. Mulla on nii terävät kynneyt vaikak työn takia pidänki ne tosi lyhkäsinä, niin jättävät helposti ikäviä jälkiä vaikka en todellakaan ole raapinut miestä !!
Mies ei ikinä auta koti töissä, okei no ehkä kerran kuus saattaa tehdä jotain kunhan oon ensiksi sata kertaa pyytänyt.
Tänään oli kaiken huippu, lupas tulla yhteen mulla tärkeään paikkaan jos eka harrastetaan seksiä, seksin jälkeen ilmoitti ettei todellakaan ajjo tulla ja sit mäkin myöhästyin. Siitä tietty syntyi riita. Muutenki tuntuu ettei mies halua olla mun lähellä, paitsi jos harrastetaan seksiä. Ei ikinä tuu vapaa ehtosesti halaan tms. Seksikin on mitä on, pika pano kuvailis paremmin.
Sit mies väittää et mun tarvis mennä hoitoon jne.

Oon nyt syksystä saakka miettinyt muutanko pois vai en. Meillä on yks alle 2v lapsi jonka takia oon halunnut olla yhdessä. En haluais lapselleni eronneita vanhempia...

En olisi moisessa suhteessa. Eikä ole lapsella kiva kasvuympäristö tuollainen! Nahistelua ja tappelua ja kiristystä ja uhkailua, niin ei ihme, jos alkaa lastakin ahdistaa.

Huh huh, aikamoista teinimeininkiä puolin ja toisin. En olisi tuollaisessa suhteessa.

No siltä tämä munkin mielestä kuulostaa, ja mies ei ole valmis juttelemaan ikinä vaan karkaa sit muualle ettei tarvitse puhua. Mies on sanonut samaa, tai siis että minä oon nii teini ja hän taas ei huhuh.

No etpä säkään kovin kypsältä kuulosta, sori vaan. Ja tuo seksillä kiristäminen -siis rakastatteko te ollenkaan toisianne? Musta ei kyllä kuulosta siltä. Eikä sullakaan ole oikeutta käydä mieheen kiinni, kuten ei hänelläkään sinuun.

Erotkaa ja kasvakaa aikuisiksi.

Mistä ihmnëestä kaivatte noin järkkyjä ukkoja. Lupaa lähteä jonnekin kun saa seksiä ja saatuaan peruu, huhhuh. Outoa meininkiä ja täysihoidossa jossa ei tartte mitään tehdä kotona.

no empä taida olla sit tarpeeks kypsä. Mutta sen verran kypsä kuitenkin että ymmärrän ettei tällänen voi jatkua siitä kärsii kaikki, minä, mies ja lapsi !

Asioista on vaikea jutella kun mies ei halua, luulee että puhumatta asiat selviää.

Ole vaan rohkee ja tee ratkasu, vaikkei se kivalta tunnuka... Mut yhdessä pysymällä vaan pitkität sitä tuskaa, ku tiät iteki ettei ne asiat siitä tule paranemaan. Mä kans oon jo vaik kuin kauan miettiny, et JOS KUITENKI... Mut eihän se mies mihinkään muutu, ittees voit ainoostaan muuttaa.

Ei kuulosta kummankaan puolelta kauhean kypsältä. Eroaisin kyllä aika pikapuoliin. Ja seksin pitäs kyllä olla molemminpuolinen nautinto, ei mikään korvaus palveluksista (kuten ajan viettämisestä yhdessä). Ja ei toi lupailu ja lupausten pettäminenkään kuulostaa kauhean hyvältä. Kasvamista selvästi molemmilla. Ja varmasti ero järkevä ratkaisu.

Yhteistyössä