Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:no kylläpä teillä tuo luottamus pelaa puolin ja toisin.
Kannattaisko keskustella asiasta.
Miks miehes kyttää sun kirjoituksias?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pieni vinkki: lasta ei tarvitse nukuttaa, hänet voi opettaa siitä ulos, jos tällänen huono tapa on vanhemmilta opittu. toinen vinkki: tietokonetta ei kannata pitää nukkumatilassa, varsinkaan lapsen: säteilyn takia mm.
Pieni vinkki sulle, lasten suhteen ei oo yhtä oikeaa tapaa toimia ja nukutus ei oo huono tapa.
no jos ite tykkää istua iltasin tuntitolkulla, niin ei ole miunulta tosiaan pois. en tosin tunne ketään, kuka tykkäisi.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:meillä ei urkita, eikä ole tarviskaan. luottamus siis pelaa. ap:llä ei ilmeisesti pelaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:En oikein käsitä, miksi ap päätyi siihen, että mies oli ap:n jäljillä netissä. Jospa hänellä oli jotain ihan omia yksityisiä juttujaan siellä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:no kylläpä teillä tuo luottamus pelaa puolin ja toisin.
Kannattaisko keskustella asiasta.
Miks miehes kyttää sun kirjoituksias?
en ole koskaan tehnyt mitään miksi hänen kuuluisi minua epäillä mistään. Itse olen päässyt epäilyissä voiton puolelle (miehellä oli yli vuoden suhde toiseen). Mutta nyt taas vähän herää epäilyt, että mitä oikein puuhataan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja painotan sitä, että MINÄ en voi käyttää koneitamme "salaa" vaikka joskus voisin halutakin.. Miksi hänellä on se oikeus?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:En oikein käsitä, miksi ap päätyi siihen, että mies oli ap:n jäljillä netissä. Jospa hänellä oli jotain ihan omia yksityisiä juttujaan siellä.
Mies siis on monta kertaa kertonut että lukee juttujani ja myös riidan aikana käyttää niitä "aseena". Se mitä eilen netissä teki lasten huoneessa on edelleen ? ja en teidä miten häneltä asiaa kysyisin.
Ja se, että vakoiluohjelma on koneessa on fakta ja tämä on tullut esille riidan yhteydessä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:pelkään konfliktia. Pelkään, että hän räjähtää ja olen joutunut asettamaan sanani aina joko vitsiksi tai sitten "että olenpa vähän hassu mutta kysyn silti"-tyyliin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:pelkään konfliktia. Pelkään, että hän räjähtää ja olen joutunut asettamaan sanani aina joko vitsiksi tai sitten "että olenpa vähän hassu mutta kysyn silti"-tyyliin.
Auts. Tuollainen lause saa minut kyllä ajattelemaan, että miehessä ei ole kaikki ok.
En osaa sulle käsikirjoitusta antaa, mutta mikä vakoiluohjelma koneella on? Sen poistamiseen varmasti löytyy apuja.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mies siis työkseen it-alalla ja suunnittelija ja vaikka mitä. Ei mulla ole mitään keinoja poistaa vakoilua. Mutta voin nousta vastaan ja sanoa:????
Mä olen ihan valmis kyllä nyt nousemaan vastaan ja lopettamaan tämän.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mies siis työkseen it-alalla ja suunnittelija ja vaikka mitä. Ei mulla ole mitään keinoja poistaa vakoilua. Mutta voin nousta vastaan ja sanoa:????
Mä olen ihan valmis kyllä nyt nousemaan vastaan ja lopettamaan tämän.
No mä lähinnä ajattelin, että ehkä miehesi tajuaisi jotain siitä, kun sä onnistuisit poistamaan vakoiluohjelman. Tajuaisi, että ehkä se todella häiritsee sua ja että sen asentaminen sun koneelle on väärin.
Eikö kannattaisi edes kokeilla...?