Olisitteko sanoneet mitään/mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ensinnäkin puhut omat tuntemuksesi miehelles.
eli sua vaivaa mitä salaili koneelta.Toiseks pyydät lopettaan sun kirjoitustes vakoilun.
Mitä sitten jos miehes räjähtää???Käykö käsiks vai mitä pelkäät.
Älä nyt moiseen alistu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mies siis työkseen it-alalla ja suunnittelija ja vaikka mitä. Ei mulla ole mitään keinoja poistaa vakoilua. Mutta voin nousta vastaan ja sanoa:????
Mä olen ihan valmis kyllä nyt nousemaan vastaan ja lopettamaan tämän.

No mä lähinnä ajattelin, että ehkä miehesi tajuaisi jotain siitä, kun sä onnistuisit poistamaan vakoiluohjelman. Tajuaisi, että ehkä se todella häiritsee sua ja että sen asentaminen sun koneelle on väärin.

Eikö kannattaisi edes kokeilla...?

kaikki 3 on miehen ja ne ovat myös miehen asentamia ja niihin kaikki ohjelmat..

Osta oma kone, anna ammattilaisen asentaa se ja siihen salasanat.

Sovitaanko kuule sitten jatkossa niin, että kumpikin saa rauhassa olla koneella, eikä toinen urki mitä toinen siellä touhuaa? Mietin vaan, kun sulle tuli kiire sulkea selain kun tulin huoneeseen, että ymmärrät varmaan, että itsekin haluan asioida netissä myös intiimisti.?

Kuulostaa hyvälle! =) Ehkä vaihtaisin sanan intiimi yksityiseksi?

noin taidan tehdä ja sanoa miehelle.
ps. minusta ei ole vaihtoehto ostella omia koneita jne. Joutuisin kuitenkin pyytämään (rahan puutteessa) miestä apuun jne. Turhaa provosointita. Tämä on saatava loppumaan muulla tavoin.

Mä olisin silti halunnut tietää, minkä vakouluohjelman mies on sulle asentanut...

olen todella huono koneiden kanssa. Tämä tuli vaan riidan aikana joskus "päin naamaa" ja siitä on jo vuosia. Mutta olen täysin vakuuttunut että kaikki mitä tänne kirjoitan (tämäkin) menee miehelle tiedoksi.
Ei pahalla mutta sua nyt kiinnostaa asiat joille mä en valitettavasti osaa tehdä mitään. Vaikka haluisinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
En oikein käsitä, miksi ap päätyi siihen, että mies oli ap:n jäljillä netissä. Jospa hänellä oli jotain ihan omia yksityisiä juttujaan siellä.

Mies siis on monta kertaa kertonut että lukee juttujani ja myös riidan aikana käyttää niitä "aseena". Se mitä eilen netissä teki lasten huoneessa on edelleen ? ja en teidä miten häneltä asiaa kysyisin.
Ja se, että vakoiluohjelma on koneessa on fakta ja tämä on tullut esille riidan yhteydessä.

No, eikö nyt ole enemmän sinun epäluuloisuudestasi kyse? Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, mutta en taida suhtautua asiaan samoin.

No mutta meneehän tuo överiksi miehen puolelta jos on vakoiluohjelman koneelle laittanut vaimon nettailun vuoksi!

Mutta mitä taas tohon miehen "salailuun" tulee, niin ei kuulosta kovin vakavalta. Jos on vaan ihan tuota normaalia, ettei halua että näät kaikki missä hän on, vaikkei ne mitään vakavaa oiskaan.

ihan senkin takia, että tiedän tämän ketjun osuvan melko todennäköisesti miehen silmiin (sattuneesta syystä).
Että miehen kännyn äänettömyys on täysin ok-hänen mielestään. myös yölliset tekstiviestit jne. Itse taas koen, että joudun näyttämään kaikki viestit miehelleni ihan vain sen takia, että MULLA ei ole mitään salattavaa. Harmi vaan ettei tapa ole (tosiaan) tarttunut..

ihan senkin takia, että tiedän tämän ketjun osuvan melko todennäköisesti miehen silmiin (sattuneesta syystä).
Että miehen kännyn äänettömyys on täysin ok-hänen mielestään. myös yölliset tekstiviestit jne. Itse taas koen, että joudun näyttämään kaikki viestit miehelleni ihan vain sen takia, että MULLA ei ole mitään salattavaa. Harmi vaan ettei tapa ole (tosiaan) tarttunut..

No miksi helvetissä alistut tuollaiseen? Laita stoppi tai kärsi, ei kukaan pakota.

No miksi helvetissä alistut tuollaiseen? Laita stoppi tai kärsi, ei kukaan pakota.

ei ihmisen jolla ei ole ketään tukena ole niin helppo mihinkään lähteä, ilman euron euroa, ilman sukulaisia ilman mitään. Joten jotenkin pitäisi tästä joko saada ok-suhde tai sitten pitäisi lähteä.

Mä olisin silti halunnut tietää, minkä vakouluohjelman mies on sulle asentanut...

olen todella huono koneiden kanssa. Tämä tuli vaan riidan aikana joskus "päin naamaa" ja siitä on jo vuosia. Mutta olen täysin vakuuttunut että kaikki mitä tänne kirjoitan (tämäkin) menee miehelle tiedoksi.
Ei pahalla mutta sua nyt kiinnostaa asiat joille mä en valitettavasti osaa tehdä mitään. Vaikka haluisinkin.

Oiskohan teidän suhteessa jotakin mätää... Mun mies ei ikipäivänä JAKSAISI kytätä mitä netissä puuhaan, on sillä parempaakin ja mielenkiintoisempaa tekemistä. Lisäksi periaatteessa tuollainen vakoilu on laitonta ja yksityisyyttä loukkaavaa ja se miehesi pitäisi alan asiantuntijana tietää. Jos tuollaista ohjelmaa taas ei ole olemassa, niin miksi sitten epäilet sellaisesta?

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:
Miten niin sulla ei ole muka minkäänlaisia tuloja?
Miksi olet tälläisessä asemassa?
Kyllä sitä pystyy ilman tukijoukkoakin lähtemään,jos tilanne sen vaatii.

ja pystyy lähtemään juu, mutta kovin vaikeaksi elämä menee kyllä. Vammainen lapsemme ei ole ainoa perheessä ja esim. esikoisen harrastus syö 100e/kk.
En sano, että raha on ainoa syy olla yhdessä mutta lähteminen on kuitenkin aika haastavan mutkan takana.

ei ihmisen jolla ei ole ketään tukena ole niin helppo mihinkään lähteä, ilman euron euroa, ilman sukulaisia ilman mitään. Joten jotenkin pitäisi tästä joko saada ok-suhde tai sitten pitäisi lähteä.

Tämä alkaa jo kuulostaa huolestuttavalta... Minkä ikäinen lapsi? Onko sulla työpaikka tai ammatti?

sen että mieheni on sanonut että saa KAIKKI mun kirjoitukset selville ja yhden riidan aikana myös laittoi faktaa pöytään. Eli jotenkin mun kirjoitukset urkkii, silloin puhui ohjelmasta.

Ooks sä varma ettei se kattellu missä sä oot ollu netis??? niinku sanoit et on jo monta vuotta kattellu mitä sä oot netis tehny.... jos meni sitte vaan nopeeta pois ettet huomais et se kattelee sun juttujas.... huh vaikeesti selitetty :D

miten sanoisin asiani puolisolleni. Siis jämptisti, ehkä humoristisesti mutta niin, että ymmärttää minun olevani ERITTÄIN tosissani asiassani.

No jos se lukee tämänkin ketjun, niin eiköhän ymmärrä. Ja jos ei, niin ei tule ikinä ymmärtämäänkään. Sopeudu tai lähde.

Ihan käytännönneuvoja jos haluat, niin hanki se oma kone, suojaa se salasalla. Ja puhelin lukkoon myös. Samat säännöt molemmille.

mies luki tämän(kin) ja alkoi avautumaan että miksi puin meidän asioita netissä..
miksi en voi suoraan tulla puhumaan hänelle..
Niin, ei ole helppo lähestyttävä hän ja toisekseen alan itsekin jo miettimään omaa tervejärkisyyttäni. Ei ole kaiketi ihan normaalia vahdata toisen kirjiottelua netissä varsinkaan jos oma elämä on sellainen että haluaa pimittää siitä kaiken..

Jaahas, palaanpa tähän. Mitäs ukko sulle sanoi?

Tiedoksesi miehellesi: tuollainen urkkiminen ja vahtiminen on sairasta. Mitä sä itse salaat vaimoltasi? Viestejä keskellä yötä??

Moni muu muija olisi jo lempannut sut. Olisikohan terapian paikka?

Yhteistyössä