P
pampula
Vieras
lasten ja kodinhoidon eteen? lapset 5kk ja 3v, minä kotiäiti nyt, mies töissä.
- aamuisin ottaa vauvan kun vauva herää ja mies tekee omia aamutouhujaan ennen töihin lähtöä, vaihtaa vaipan vauvalle, minä saan nukkua esikon kanssa n 1/2h pitempään
- minä teen toki "kaikkea" mitä eteen tulee päivisin kun mies töissä
- minä teen arkiruuat, mies viikonloppuisin tekee suurimman osan ruuista
- mies hoitaa iltaisin aina tiskit astianpesukoneen kanssa
- minä hoidan aina kaikki pyykit
- siivoamme yhdessä viikkosiivouksen, minä teen "ylläpitävää" siivousta toki arkipäivisin, korjailen tavaroita paikoilleen jne
- iltaisin mies hoitaa puolet iltatouhuista ja kylvettää aina molemmat lapset
- varsinkin esikoisen kanssa leikkii, ulkoilee joka ilta, toki hoitaa vauvaakin mut saattavat esikon kanssa olla tunnin-parikin jossain "miesten jutuissa", esikko siis poika
- mies harrastaa parina iltana (yhtenä arki-iltana, yhtenä päivänä vkl:na muutama tunti), minä käyn yleensä kävelyllä noin 4-5krt viikko
Kuulostaako teistä tasapuoliselle
ja miten teillä muilla kotiäiteillä menee, kun mies töissä?
- aamuisin ottaa vauvan kun vauva herää ja mies tekee omia aamutouhujaan ennen töihin lähtöä, vaihtaa vaipan vauvalle, minä saan nukkua esikon kanssa n 1/2h pitempään
- minä teen toki "kaikkea" mitä eteen tulee päivisin kun mies töissä
- minä teen arkiruuat, mies viikonloppuisin tekee suurimman osan ruuista
- mies hoitaa iltaisin aina tiskit astianpesukoneen kanssa
- minä hoidan aina kaikki pyykit
- siivoamme yhdessä viikkosiivouksen, minä teen "ylläpitävää" siivousta toki arkipäivisin, korjailen tavaroita paikoilleen jne
- iltaisin mies hoitaa puolet iltatouhuista ja kylvettää aina molemmat lapset
- varsinkin esikoisen kanssa leikkii, ulkoilee joka ilta, toki hoitaa vauvaakin mut saattavat esikon kanssa olla tunnin-parikin jossain "miesten jutuissa", esikko siis poika
- mies harrastaa parina iltana (yhtenä arki-iltana, yhtenä päivänä vkl:na muutama tunti), minä käyn yleensä kävelyllä noin 4-5krt viikko
Kuulostaako teistä tasapuoliselle