Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:ja mitäköhän tuo tarkoittaa mikä tuli nyt sieltä lattialuukusta??![]()
ai se kartta ja koodin etsintä juttu?
Mä oon melki ratkassu sen,mut joku 7 numeroinen koodi viel ratkaistavana :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:ja mitäköhän tuo tarkoittaa mikä tuli nyt sieltä lattialuukusta??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Make84:kun katot niit lappuja nii
-miten päin se lapput on siinä
-mis järjestykses ymv.
Alkuperäinen kirjoittaja Make84:kun katot niit lappuja nii
-mis järjestykses ymv.
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:ku en tajua mitä se kuva tarkoittaa siinä vehkeessä....
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:ku en tajua mitä se kuva tarkoittaa siinä vehkeessä....
Alkuperäinen kirjoittaja Make84:siis mitä ny ku sain kaikki tavarat ja sen pallon auki? nyt oon sit taas jumis... oon varsinainen amatööri
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja Make84:kun katot niit lappuja nii
-mis järjestykses ymv.
se pala missä lukee code on eka, toka pala on viimenen rivi ja viimenen pala on keskimmäinen....*muistaakseni
Alkuperäinen kirjoittaja Make84:dodii aakkoset en oo löytäny tohonkaa mitää vihjettä ja jos se pömpeli siel mist sen yhen avaimen sai on vihje nii ei tajuu
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mulla on viimeset 2 kirjainta hukassa tosta lattialuukku tehtävästä....
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mulla on viimeset 2 kirjainta hukassa tosta lattialuukku tehtävästä....
Mul on hukassa niiden ratkaisun jälkeen tuleva 7nunmeroinen koodi,ei tajuu
niin ja viimeset kirjaimet sa sinisestä pallosta
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mulla on viimeset 2 kirjainta hukassa tosta lattialuukku tehtävästä....
sinisestä pallosta....tarkoitatko siitä mihin laitettii ne eriväriset kolmiot yms....justyritä siitä jotaki saada...
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mulla on viimeset 2 kirjainta hukassa tosta lattialuukku tehtävästä....
sinisestä pallosta....tarkoitatko siitä mihin laitettii ne eriväriset kolmiot yms....justyritä siitä jotaki saada...
Jup,laita jokaiseen ruutuun valkoinen kuvio(vihjeessä kaikki oli valkosta)
thanks!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Make84:mult puuttuu lattiatehtävän viis viimestäkirjainta
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:ja arvaa kuka taas löi vahingossa pelin kiinni!!!!!!!!!!!! |O |O |O |O |O |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja Make84:mult puuttuu lattiatehtävän viis viimestäkirjainta
kolme keskimmäistä tulee lipastolta jonkas päällä vaasi.klikkaat vihjeen osoittamaa laatikkoa,ni vaasista tulee kirjaimet seinälle.