Olitko se sinä?!?!?!? (KAUPASSA NÄHTYÄ)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan uskomatonta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Joppa joo,kävitkö oikein katsomassa sen toisen auton johon tuli lommo ? Pitäkää vaan huoli omista asioistanne,tuskin se tahallaankaan sitä kaukaloa siihen autoon lyönyt!!!

nojoo hyvä olet itse sanomaan kun et kyseistä tapahtumaa nähnyt. Ja kun oltiin vieressä niin miten ei oltaisi sitä lommoa nähty?

juurihan kerroit olevasi parin ruudun päässä?

No niin olinkin, mutta kun se kyseinen auto (siis sen äidin ajama auto) lähti niin näkyi suoraan siihen. 2 ruutua oli välissä

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Joppa joo,kävitkö oikein katsomassa sen toisen auton johon tuli lommo ? Pitäkää vaan huoli omista asioistanne,tuskin se tahallaankaan sitä kaukaloa siihen autoon lyönyt!!!

kaikki ei pidä huolta vaan omista asioistaan just sun kaltasten takia

Jos joku kolhii tuollalailla minun autoani, niin minä toivoisin, että joku sinun kaltainen näkisi sen ja jättäisi yhteystietonsa pyyhkijän alle. Tollasen kolhijaääliöt pitäisi saada korvausvastuuseen.

Meillä on ollut nyt 4 uutta autoa 10 vuoden sisällä ja kaikkia on KOLHITTU parkkipaikoilla. Yksi auto oli vain viikon vanha, kun kaupasta ulos tullessamme näimme siinä ison kolhun ja maalia...ei vaan tullut edes katottua minkä merkkinen se auto oli, joten ihan turha oli lähteä poliisin juttusille.

Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Jaaha en siis ollut minä!En ole viikkoon edes käynyt kaupassa saatika prismassa hyllykalliolla tai seinäjoella tai nurmoos!! =)

Enkä edes käy autolla kaupassa... :laugh:

En oo mäkään käyny pitkään aikaan prismassa. Autolla kyllä käyn, mutta kahen lapsen kanssa ei viel olla käyty. :D

Pilailuketjuko tästäkin tuli...:( No, sanoisin, että mielestäni lapsiaan ja toisten omaisuutta kohtaan tuollalailla käyttäytyvän ihmisen kannattaisi harkita jonkinlaista vihanhallintakurssia. Pienille lapsille karjuminen ja kiroileminen EI ole normaalia, eikä toisen omaisuuden tahallinen tärveleminen, vaikka kuinka v.ituttaisi. Mitenkään en sitä osaa vitsikkäänä "minä se kai varmaan olin"-juttuna pitää, tosikko kun taidan näissä lapsiinsuhtautumisasioissa olla :(

Toivottavasti ap otit rekkarin ylös ja jätit lapun kolhitun auton tuulilasiin.

Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Pilailuketjuko tästäkin tuli...:( No, sanoisin, että mielestäni lapsiaan ja toisten omaisuutta kohtaan tuollalailla käyttäytyvän ihmisen kannattaisi harkita jonkinlaista vihanhallintakurssia. Pienille lapsille karjuminen ja kiroileminen EI ole normaalia, eikä toisen omaisuuden tahallinen tärveleminen, vaikka kuinka v.ituttaisi. Mitenkään en sitä osaa vitsikkäänä "minä se kai varmaan olin"-juttuna pitää, tosikko kun taidan näissä lapsiinsuhtautumisasioissa olla :(

Toivottavasti ap otit rekkarin ylös ja jätit lapun kolhitun auton tuulilasiin.

eiköhä tää vitsailu johtunu otsikosta:sinäkö se olit!??? ;)

No kyllähän se aivoon ottaa ku jotkut pysäköi niin viereen, että ei meinaa millään mahtua laittamaan sitä kaukaloa autoon, mutta kyllä sitä silti voisi olla varovainen... Ihme raivohullu mamma kyllä kyseessä :/

Ei kai sillä ole väliä -tai no on, mutta lopputuloksen kannalta- kolhiiko toisen auton tahallaan vai vahingossa. Mielestäni pitäisi silti ilmoittaa kolhitun auton omistajalle, miten on käynyt.
Ja tuollaisten ylläolevien takia moni asia täällä onkin per**eelleen, kun ei huolehdita toisista yhtään. Tuokin kirjoittaja taitaa olla juuri sellainen, että minäminäminä, ihan sama kaikille muille, ei kiinnosta, minä teen just niin ku haluan, sama mitä muut ajattelee!! Ja jos auton kolhin, niin sama kai se, kun oli halpa vanha datsun. tai sama kai se, kun oli uusi kallis mersu, on sillä kuitenki rahaa korjauttaa. Hyi hitto, että inhoan tuollaista ajattelua!!

Yhteistyössä