Olivia Wilhelmiinan siskolle nimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nimiapua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nimiapua

Vieras
Miehen kanssa oli keskustelu nimistä, ja vaihtoehdot ovat tässä:
etunimet: Alexia, Amalia, Emilia
toiset nimet: Josefiina, Katariina, Serafiina

Nämä on jo päätetty, mutta näistä pitäisi valita paras yhdistelmä.

Niin ja sukunimi on tyyliä Virtanen. Pidettiin taas pieni keskustelutuokio miehen kanssa, ja ajattelimme, josko Alexia Josefiina olisi hyvä. Minä pidän Josefiina nimestä, ja mies pitää Alexia nimestä. Minä haluaisin Emilia Josefiinan, mies Alexia Serafiinan. Joten kysynkin nyt, käykö Alexia Josefiina pikkuisemme nimeksi?

-AP-

Alkuperäinen kirjoittaja AP unohti kysyä;26380875:
Niin ja sukunimi on tyyliä Virtanen. Pidettiin taas pieni keskustelutuokio miehen kanssa, ja ajattelimme, josko Alexia Josefiina olisi hyvä. Minä pidän Josefiina nimestä, ja mies pitää Alexia nimestä. Minä haluaisin Emilia Josefiinan, mies Alexia Serafiinan. Joten kysynkin nyt, käykö Alexia Josefiina pikkuisemme nimeksi?

-AP-

En laittaisi Alexiaa, ei sovi suomalaiseen nimistöön. Emilia millä tahansa ehdottamallasi kakkosnimellä sopisi parhaiten, myös Amalia ok. Mutta EI tosiaan Alexiaa, tulee mieleen Dallasin Alexis...sori vaan.

Alexia Josefiina!:heart: Mies olisi hyväksynyt Emiliankin, mutta... yllätys yllätys: mieheni siskontyttö sai tänään nimekseen Emilia. Mutta nyt, kun miehen kanssa ollaan asiaa mietitty, tulimme siihen tulokseen, että Alexia Josefiina on nimivaihtoehdoista kuitenkin se kaunein. n.1kk päästä meillä onkin sitten 3-vuotias Olivia Wilhelmiina:heart: ja pikkuvauva Alexia Josefiina:heart:

Amelia Serafiina. Jos meille vielä (tyttö)muksu jonain päivänä tulee, on toi meidän ykkösvalinta, se on jo päätetty aikoja sitten. Serafina on mun edesmenneen isoäitini toinen nimi. :heart:

Yhteistyössä