ollaan asumuserossa,mutta ei erottu,pelkään kuitenkin että mies rakastuu/ihastuu toiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "veera"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"veera"

Vieras
koska mies halusi ottaa etäisyyttä.

Mutta myös siksi että miehellä ei ole ollut muita pitkiä suhteita ja hänellä on ongelmia muistin kanssa(ei siis muista suhteeme alkuajoista mitään.kun unohtaa oikeesti asioita hirveesti ihan lähiajoiltakin, ei siis vanha ole alle 30).

pelkään että tapaa kiinnostavan naisen ja tottakai hänen kanssaan on helpompaa kuin minun kanssa, sillä tuolla toisella naisella ei olisi samaa historiaa miehen kanssa(selvittämättömiä loukkauksia/ongelmia) heillä olisi vain suhteen alkuhuuma...jolloin todellakin näkee toisessa vain ne ihanat asiat eikä ollenkaan niitä huonoja puolia.

minä itse taas olen kokenut useamman pitkän suhteen ja tiedän että jokaisella ihmisellä on ne huonot puolensa ja ongelmansa.. ne täytyy vain hyväksyä, sitäkautta rakakuden tunne syvenee..mutta ei se enään ole sellaista koko aikaista hekumaa.

no minun kanssa ei hekumaa,vähän väliä vääntöä jostain,koska koen itsen iniin epävarmaksi tässä suhteessa,ei siksi että mies olisi kamala tai että ei sovvittais yhteen vaan siksi että ratkaisemattomat ongelmat on aiheuttaneet kriisin,itse tiedän että jos tämä selvitetään..niin suhde voisi varmasti paremmin kuin koskaan.
luottamus vähän vaikeaa(kuten huomaatte).

toisen naisen kanssa taas ei ainakaan alkuun olis mitään ongelmia.. ja mieskin varmasti antaisi naiselle hänen tarvitseman hellyyden ihan itsestään..

äh. en tiedä ymmärtääkö kukaan mitä yritän selittää.

mutta miten voi vanha kriisissä oleva suhde pärjätä uudelle hekumalliselle suhteelle? ei mitenkään.. kuitenkin se arki koettaa uudessakin suhteessa, se voi toki olla parempaa silloinkin, tai samanlaista,se voi olla sitten vaikka hirveämpää kuin mitä minun kanssani. mutta tällä hetkellä voisi näyttää paremmalta vaihtoehdolta.

miehellä kun ei ole kokemuksia,eikä muista sitä kuinka kiihkeää ja intohimoista meidän suhteen alku oli..joten vertaisi sitä vaan tähän. pelottaa vaan kun rakastan häntä niin paljon

siis miehelle tehtiin masennuksen takia sähköhoito vuosia sitten ja sen jälkeen hänen muisti ei oo oikein toiminut! siis pystyy oppimaan uutta,mutta ei palauttamaan tunnetasolla koettuja asioita mieleen,eikä tapahtumia.. aika ison osan unohtaa. silloinkin kun esikoinen syntyi hän itki onnesta! nyt kun kysyy että mitä tunsi tuolloin,ei muista!

ehkä kukaan ei ymmärrä sepostustani,mutta sainpahan sen ulos.

Mies voi rakastua johonkin. Valitettaavaa tietysti sinun kannaltasi, mutta jos niin käy, niin sitten niin käy. Ehkä on jo käynytkin, kun hän on halunnut etäisyyttä ottaa.

Mutta ei uusi suhde itsessään ole parempi, muutenhan kaikki vaihtaisivat koko ajan. Eivät kaikki pidä rakastumisen huumaa ykkösjuttuna.

Mutta siis: Jos se rakastuu, niin sitten sinun on vain elettävä sen asian kanssa.

Miks sä nyt tommosta kelaat koko aika? Onko miehellä vai toinen nyt oikeasti vai ootko keksinyt päästäsi? Tollanen, että kuvittelee tapahtumia, aiheuttaa varmasti ongelmia suhteeseen.

Miehen tunteille et oikein mitään voi. Jos hän toiseen rakastuu, niin sitten se vaan on niin. Eikä sillä enää ole sinun kannaltasi mitään merkitystä, tuleeko siihenkin suhteeseen arki mukaan joskus vuoden kuluttua. Se on sitten heidän asiansa.

Mies tarvitsee sitä etäisyyttä nyt aika kiihkeästi, kun on noin ison askeleen ottanut. Sinun ei auta kuin odottaa tai jatkaa eteenpäin.

Yhteistyössä