Ollaan kaikki kipeitä ja anoppi tarjoutui käymään meille kaupassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mimuli"

Vieras
Anoppi on ihan loistava ja tullaan hyvin juttuun. Olen iloinen kun hän tarjoitui käymään kaupassa, kun olemme lasten kanssa kipeitä ja mies ei ehtinyt töiltään käydä. Arvostan siis sitä, mutta...

En oikein eritellyt mitä haluaisimme, vaan pyysin jotain mistä saa nopeasti ja helposti ruokaa lapsille. Olen itse kokki ammatiltani ja ehkä anoppi käsitte helpon ja nopeen vähän eri tavalla kuin mitä ajattelin. :D

Kaupasta tuli:

-hk valmis lihamureke, pitää vain paistaa
-pirkka kolmioleipiä
-hk jauhelihapihvejä
-hk uunimakkaraa juustolla täytettynä
-vanukkaita
-valmis kerroskiisseliä
-ranskanleipä
-italian salaatti
-punajuurisalaatti
-tavallista kevytmaitoa + 1 laktoositon
-juissi-mehua
-rainbow jaffa

Me ei syödä koskaan valmisruokia, tai puolivalmisteita. Minulla henkilökohtaisesti on suuri inho tuollaisia ruokia kohtaan, mutta ei voi mitään. Nyt mennään näillä mitä on. Normaalisti syömme tuoretta, puhdasta ruokaa, paljon hedelmiä ja kasviksia, omatekemää mehua ja kiisseliä. Hedelmiä ja vihanneksia ei ollut tuossa ruokakassissa. Kiitin anoppia, kun hyvää hyvyyttään meni kauppaan. Ehkä otetaan tämä kokeilun kannalta. :)

No siis voi kauheeta! Kyllä teidän kroppa nyt varmasti hyytyy tuollaisesta valmissafkasta.

Kyllä minä ottaisin nuo ihan kiitollisuudella vastaan, sillä jos olisin oikeasti kipeä, niin ihan varmasti oli tarpeeksi ponnistusta jo siinä, että lämmittää mikrossa evästä.

• Tykkää
Reactions: Dongxi
Ajattelin, että kerrankin aloitus, jossa KEHUTAAN anoppia. No, olisihan se pitänyt arvata, että jotain on väärin mennyt kuitenkin... Juu, teillä vaan taitaa olla vähän eri käsitys helposta ja nopeasta ;) Meille olis mainiosti kelvannut sairasruuaksi. Montaa noista syödään arkena muutenkin.

Mitä sinulle sitten olisi pitänyt tuoda,pala hiivaa ja jauhoja jotta leivot leivät itse.