M
"mimuli"
Vieras
Anoppi on ihan loistava ja tullaan hyvin juttuun. Olen iloinen kun hän tarjoitui käymään kaupassa, kun olemme lasten kanssa kipeitä ja mies ei ehtinyt töiltään käydä. Arvostan siis sitä, mutta...
En oikein eritellyt mitä haluaisimme, vaan pyysin jotain mistä saa nopeasti ja helposti ruokaa lapsille. Olen itse kokki ammatiltani ja ehkä anoppi käsitte helpon ja nopeen vähän eri tavalla kuin mitä ajattelin.
Kaupasta tuli:
-hk valmis lihamureke, pitää vain paistaa
-pirkka kolmioleipiä
-hk jauhelihapihvejä
-hk uunimakkaraa juustolla täytettynä
-vanukkaita
-valmis kerroskiisseliä
-ranskanleipä
-italian salaatti
-punajuurisalaatti
-tavallista kevytmaitoa + 1 laktoositon
-juissi-mehua
-rainbow jaffa
Me ei syödä koskaan valmisruokia, tai puolivalmisteita. Minulla henkilökohtaisesti on suuri inho tuollaisia ruokia kohtaan, mutta ei voi mitään. Nyt mennään näillä mitä on. Normaalisti syömme tuoretta, puhdasta ruokaa, paljon hedelmiä ja kasviksia, omatekemää mehua ja kiisseliä. Hedelmiä ja vihanneksia ei ollut tuossa ruokakassissa. Kiitin anoppia, kun hyvää hyvyyttään meni kauppaan. Ehkä otetaan tämä kokeilun kannalta.
En oikein eritellyt mitä haluaisimme, vaan pyysin jotain mistä saa nopeasti ja helposti ruokaa lapsille. Olen itse kokki ammatiltani ja ehkä anoppi käsitte helpon ja nopeen vähän eri tavalla kuin mitä ajattelin.
Kaupasta tuli:
-hk valmis lihamureke, pitää vain paistaa
-pirkka kolmioleipiä
-hk jauhelihapihvejä
-hk uunimakkaraa juustolla täytettynä
-vanukkaita
-valmis kerroskiisseliä
-ranskanleipä
-italian salaatti
-punajuurisalaatti
-tavallista kevytmaitoa + 1 laktoositon
-juissi-mehua
-rainbow jaffa
Me ei syödä koskaan valmisruokia, tai puolivalmisteita. Minulla henkilökohtaisesti on suuri inho tuollaisia ruokia kohtaan, mutta ei voi mitään. Nyt mennään näillä mitä on. Normaalisti syömme tuoretta, puhdasta ruokaa, paljon hedelmiä ja kasviksia, omatekemää mehua ja kiisseliä. Hedelmiä ja vihanneksia ei ollut tuossa ruokakassissa. Kiitin anoppia, kun hyvää hyvyyttään meni kauppaan. Ehkä otetaan tämä kokeilun kannalta.