Ollaanko me naiset oikeesti näin vittumaisia akkoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en jaksa. oikeesti. en.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en jaksa. oikeesti. en.

Vieras
Ihan käsittämätöntä. Ollaanko me oikeesti näin hirveitä toisillemme? Näin kylmiä, joustamattomia, empatiaan kykenemättömiä? Onko meidän itsetunto niin alhaalla, että ainoa keino tuntea olomme paremmaksi on haukkua ja arvostella toisia? Lyödä löytyä? Polkee maahan?

Tulen niin surulliseksi ja vihaseksi kun luen tätä palstaa, että parasta olisi lopettaa. Taas saa lukea kuinka haukutaan ja arvostellaan äitiä koska ei ole jaksanut vaikka olisi pitänyt. On pyytänyt ja saanut apua vaikka olisi pitänyt vaan jaksaa, jaksaa ja jaksaa. Arvostellaan ja ihmetellään toisen äidin synnytystä koska se ei olekaan juuri sellainen kun omasta mielestä pitäisi olla.

Siis suoraan sanottuna, mitä vittua?!

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Ei päde kaikkeen.

Sä olet ilmeisesti liian vähän täällä :D

Tai sitten minäkin vittumaisena akkana luen ja muistan vaan ne kirjoitukset jossa haukutaan ja arvostellaan ;) Ja ihan vaan sen takia, että minäKIN voisin tehdä aloituksen jossa haukun ja arvostelen :whistle: ;) :D

Niin, se toinen äitihän voi olla se susi toiselle... mutta sun kohdalla mä suosittelisin että laitat koneen kiinni ja poistut tältä palstalta. Se voi olla ihan hyvä ratkaisu niin ei tarvi pahoittaa noin kovasti mieltä. Täältä nyt löytyy niitä provoilijoitakin joka lähtöön joten vain parin ketjun lukeminen ei nyt anna ihan sitä kokonaiskuvaa.

Ei sillä, kyllä itsekin usein ihmettelee tiettyjä kirjoituksia.

Se on tosi, että pahan mielen saa usein palkakseen kun käy palstalta lukemassa kirjoituksia. Mutta kun on koukussa palstaan niin minkäs teet? Ei päivääkään etten täällä kävisi ja aina alkaa vituttamaan yhtä rankasti. Apua!

eihän nyt toki kaikki naiset ole kuvaamasi laisia, mutta paljon heitä on. en myös ymmärrä kuin joku voi olla niin paha ja ilkeä suustaan. Jää miettii minkälaisia lapsia he kasvattavat jos kyseisiä asenteita ja mielipiteitä juurruttavat lapsiinsa. hävettää heidän puolestaan. :/

Kyllä just näin on, monella täällä on psykopaattisia luonteenpiirteitä.
Kyky empatiaan täysin 0. Lapsille opetetaan samaa suvaisemattomuutta ja empatian puutetta kanssa ihmisiä kohtaan ja sit päivitellään miks ne oireilee.
Puolisoa kohtaan ei löydy ymmärrystä ja kyky nähdä asiat toisen ihmisen silmin ja asettua sen asemaan ei löydy.
Ero on ainoa ratkaisu palstan mukaan!
Rasismi kukkii ja yleistäminen.
Ihme että tätä palstaa ei ole jo suljettu!

Alkuperäinen kirjoittaja Elinan äiti:
Niin, se toinen äitihän voi olla se susi toiselle... mutta sun kohdalla mä suosittelisin että laitat koneen kiinni ja poistut tältä palstalta. Se voi olla ihan hyvä ratkaisu niin ei tarvi pahoittaa noin kovasti mieltä. Täältä nyt löytyy niitä provoilijoitakin joka lähtöön joten vain parin ketjun lukeminen ei nyt anna ihan sitä kokonaiskuvaa.

Ei sillä, kyllä itsekin usein ihmettelee tiettyjä kirjoituksia.

Tuo on täysin totta. Suotta sitä pahoittaa mieltään ja on pahalla tuulella koska eihän täällä ole pakko käydä ;) Se on vaan jotenkin niin surullista tietää, että ihmiset voi noin pahoin eikä se, että täällä ei käy, poista sitä että tietää :/ Kyllä, se taitaa taas olla palstatauon paikka :D

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Entäs jos jengi käy tänne vaan purkamassa pahaa oloaan? Ja kotona ollaan sit kiltisti?

Onko toi mahdollista vai kuvittelenko mä vaan?

Niin mutta mistä se johtuu, että on niin paha olo että sitä täytyy päästä täällä purkamaan täysin viattomiin ihmisiin? Sitä mä en ymmärrä. Ihminen jolla on asiat kunnossa ja on aidosti onnellinen, ei koe tarvetta haukkua, arvostella ja lyödä lyötyä. Ehkä mulla on liian naivi kuva keskustelupalstoista mutta ainakin toivoisin näiden olevan ensisijaisesti keino saada tukea ja neuvoja eikä paikka johon voi tulla muita haukkumaan ja purkamaan omaa pahaa oloa. Sen haukkumisen sijaa voisi pyytää itse sitä apua ja tukea? :)

Yhteistyössä