Ollaanko me nyhveröitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies

Vieras
Meillä on 5 kk vauva ja kumpikaan ei ole 2 vuoteen ollut baarissa ja tämä ei todellakaan johdu siitä, että ei annettais toistemme mennä vaan siitä ettei huvita...
Olemme yleensä aina yhdessä (Olimme jo ennen vauvaa) ja meillä on mukavaa. Ollaanko me jotain ihmeen nyhveröitä vai miksi kaikki kaverit kettuilee?

Ette ole. Miksi siellä baarissa pitäisi käydä, jos ei ole syytä? välillä kiva käydä tanssimassa, ja juomassa, irtaantumassa normaalista. mutta ei siellä PAKKO ole käydä.

No, meillä on kohta kolmevuotias "vauva" eikä mikään käydä baareissa. Kävin kyllä kerran talvella vuosien tauon jälkeen tyttöporukalla baarissa. Ei ollut valvottu yö mistään kotoisin. Töissä saa valvoa ihan tarpeeksi (ja joskus kotonakin vielä esim sairaan lapsen kanssa), joten mieluummin nautin ihanista yöunista selvin päin kuin valvon huvikseen. Seuraavana päivänä kun ei perheellinen voi ottaa univajetta takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja mir:
Ette ole. Miksi siellä baarissa pitäisi käydä, jos ei ole syytä? välillä kiva käydä tanssimassa, ja juomassa, irtaantumassa normaalista. mutta ei siellä PAKKO ole käydä.

Tämä oli erittäin hyvin sanottu. :flower:

mä olen käyny 10 vuoden aikana 2x baarissa et jos nyhveryys lasketaan baari illoista olen nyhveryyksien nyhverö :D .. En vaan saa niistä paikoista mitään irti varattuna... en tykkää et vierail miehil vaeltelee kädet ties missä miun ihoa... tai tulevat muuten vaan "päälle"... Tykkään laulaa karaokea mutta se hoituu ystävien kanssa ihan kotioloissa tai jos pari kaljaa haluun vetää kurkusta alas niin kesällä voin käydä vaik teranssilla tai saunakaljana kumota ne kurkkuun.... Mä rentoudun parhaiten tuolla luonnossa joko onki kädessä tai poimuri kädessä..... kunnon pitkää lenkkiä unohtamati....

Yhteistyössä