Ollaanko me nyt niiiiiin saman näköisiä?? (kuva minusta ja kaverista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja skibunny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ette niin, kyllä sen tyhmäkin huomaa. Mutta katsos täällä palstalla on kotiin jumittuneita katkeria 30+ akkoja joiden mieletsä on tooooosi ihmeellistä että edes kerran on lähdetty matkustelemaan ja juhlittu ja otettu hauska kuva. Sehän on niiiiiiiin teiniä, kun ei enää saa pitää hauskaa, eikä varsinkaan kasvattaa pitkää tukkaa ja ruskettua, sittenhän olisi jo kateutta herättävä kaunis, ei palstamamma sitä kestä :)

No mä oon varmaan sitten tosi tyhmä, koska minusta kuvan tytöt/naiset näyttivät nuorilta. Nuoremmilta kuin mun luokkakaverit jotka on 21-25 v (ja osa vanhempiakin toki, mutta enemmistö mahtunee tuohon ikähaarukkaan). Pistin heidät mielessäni samaan ikäluokkaan kuin ystäväni tyttären, joka on 16 v.

Matkusteltu on, paljonkin, se ei ole ihmeellistä. Rusketuskaan ei oo ihmeellistä ja pitkä tukka löytyy ihan itseltäkin vaikka ikää on jo pian 35 vuotta :). Ei toimi kateuskortti, ei, mä vaan kuvittelin että kyseessä on alle kaksikymppiset nuoret naiset.

Muuten hyvä, mutta ei me kait enää teineihin lukeuduta. Itse olen viittä vaille valmis KTM ja ystäväni opiskelee toista vuotta psykologiaa, joten... Ja ikääkin on jo pitkälle yli 20v..

Mä olen jo niin vanha (40 v ) että musta kaikki nuoret ikävuosien 18-25 välillä näyttää melko samanikäisiltä :)

Ja kyllä mun mielestä voisitte olla siskoksia, sen verran samaa näköä löytyy.

[QUOTE="hmm";23410199]Ei ehkä tuo, vaan se, että laitetaan kuva tänne palstalle ja kysellään et hei ollaanxme nyt niiiiiin samannäkösii? Ja kun ollaan viel niin hyvännäkösiiki, ei saa sanoo mitään muuta.

Tällä palstalla lienee suurin osa nuoria äitejä, btw.[/QUOTE]

Yllätyin tosi paljon tästä negatiivisten ja hyvinkin arvoladattujen kommenttien määrästä. Onko sitten niin, että nuoret äidit eivät ole kovinkaan tyytyväisiä elämässään...? Tuli vain mieleen, kun kyllähän tämä "pissis" -kommentointi on epäilemättä arvoladattua.

Yllätyin tosi paljon tästä negatiivisten ja hyvinkin arvoladattujen kommenttien määrästä. Onko sitten niin, että nuoret äidit eivät ole kovinkaan tyytyväisiä elämässään...? Tuli vain mieleen, kun kyllähän tämä "pissis" -kommentointi on epäilemättä arvoladattua.

Sulla vastasi nimenomaan ne iäkkäät äidit. Trust me. Ne tuppaa olemaan tosi huonolla itsetunnolla varustettuja. Ei mulla ainakaan kilahda nuppiin, ja voin myöntää teidän olevan kauniita nuoria naisia t.nuori äiti

Opettele kirjoittamaan... melko säälittävä yritys leikkiä ei-bimboa :D
Vahvistaa vain aikaisempaa mielikuvaa.

Oijoi kun on taas fiksua porukkaa liikenteessä..

Mutta itse kysymykseen jos vastaan niin mitä tosta kuvasta saa selvää niin mun mielestä ette oo saman näköisiä.

Ja kauniita ja kivan näköisiä ootte kumpikin.:)

Ette te kyllä samannäköisiä ole. Ja ikää varmasti yli 20, mutta tuo poseeraustyyli on mielestäni vähän "teinimäinen" ja "bimbomainen". Parempi ja nätimpi kuva tulisi "tavallisella" ilmeellä.
Minun mielipiteeni tämä, tosin minähän olenkin jo 28 v., eli lähes keski-ikäinen =)

Alkuperäinen kirjoittaja tiedän;23410250:
Sulla vastasi nimenomaan ne iäkkäät äidit. Trust me. Ne tuppaa olemaan tosi huonolla itsetunnolla varustettuja. Ei mulla ainakaan kilahda nuppiin, ja voin myöntää teidän olevan kauniita nuoria naisia t.nuori äiti

Ai sitäkö tässä kysyttiin?

Luulin, että samannäköisyyttä.

Nättejä ovat, juu.

T: wanha äiti

Ette te kyllä samannäköisiä ole. Ja ikää varmasti yli 20, mutta tuo poseeraustyyli on mielestäni vähän "teinimäinen" ja "bimbomainen". Parempi ja nätimpi kuva tulisi "tavallisella" ilmeellä.
Minun mielipiteeni tämä, tosin minähän olenkin jo 28 v., eli lähes keski-ikäinen =)

Tämä oli viimeisen illan hassuttelukuva :) parempiakin ja "normaalimmalla ilmeellä" varmasti on olemassa, mutta ovat ystävän kamerassa ja hän nukkuu vielä. Tulimme tosiaan juuri pitkältä matkalta.

Ihmettelen aloittajan pointtia koko keskustelulle. Jos kerran halusit vain heruttaa kommentteja "olettepa hyvännäköisiä", niin mikset suoraan kirjoittanut niin.

Typerä keksiä jotain "Olemmeko samannäköisiä"-teemaa, jos et siihen edes halua vastauksia, ja hermostut kaikesta vähänkään ei-kehuvista mielipiteistä.

Kunhan vähän kasvat, niin opit varmasti, että kaikkia ei voi miellyttää. Vaikka mitä tekisit, niin aina löytyy joku, joka tykkää toisentyyppisistä ja toisennäköiseistä naisista.

[QUOTE="Hmmm";23410330]Ihmettelen aloittajan pointtia koko keskustelulle. Jos kerran halusit vain heruttaa kommentteja "olettepa hyvännäköisiä", niin mikset suoraan kirjoittanut niin.

Typerä keksiä jotain "Olemmeko samannäköisiä"-teemaa, jos et siihen edes halua vastauksia, ja hermostut kaikesta vähänkään ei-kehuvista mielipiteistä.

Kunhan vähän kasvat, niin opit varmasti, että kaikkia ei voi miellyttää. Vaikka mitä tekisit, niin aina löytyy joku, joka tykkää toisentyyppisistä ja toisennäköiseistä naisista.[/QUOTE]

En minä ole näitä alatyylisiä kommentteja kirjoittanut! Katsopa noita tekstien aikoja niin näet. En voi kirjoittaa montaa tekstiä samaan aikaan :) Minä olen nimimerkillä "ap."

Teema oli saman näköisyys. Piste. Tämä muu on sitten jotain muuta, mutta sille en minä voi mitään. En tarvitse anonyymies kehuja tietääkseni miltä näytän, joten it's cool - pissistermein ;)

Yhteistyössä