Katsoin eilen dokkarin postimyyntimorsiammista ja miehet totesivat kuinka naisellisia venäläiset naiset ovat ja amerikkalaiset taas sitten vähemmän seksikkäitä ja naisellisia. Joten ollaanko me suomalaiset sitten myös samaa kastia kun amerikkailaiset? Vai onko se naisellisuus kenties jotain muuta kun minihameita ja miehen miellyttämistä?
Mielipiteitä hyvät naiset :flower:
Mielipiteitä hyvät naiset :flower: