ollakko lojaali miehelle vai siskolle,kas siinäpä pulma...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja h m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

h m

Vieras
Mies oli ollut baarissa minun siskon ukon kanssa.Seuraavana päivänä minun mies sitten sanoi että:"no et kyllä usko mitä *** kertoi eilen..." ja "et sitten kerro siskolles."minä:"no siinä tapauksessa en halua tietääkkään jos en saa omalle siskolle sitä kertoa." Sen verran kuitenkin halusin mieheltä udella että kyse ei ole mistään pettämisestä tms.Ja tästä tapauksesta on kulunut jo reilu kk ja edelleen tämä minua vaivaa... Mitä te tekisitte?

Haluaisin tietää ja riippuen asiasta kertoisin siskolleni tai en, riippuen asiasta..

Jos ei ole kyse siskooni liittyvästä asiasta niin miksi kertoisin. Jos taas olisi jotain mitä siskon pitäisi tietää niin voi voi, kertoisin. Mun mies nyt on sellainen että tajuaisikin jutun juonen.

Tosin mun siskolla ei nyt noita miehiä hirveästi ole, mutta siis..

Muoks. kiva kun mä osaan kirjoittaa... :whistle:

riippuu vähän millainen juttu on kyseessä.. jos siitä on merkittävää haittaa siskolle niin se pitäisi kertoa ajoissa..en tiiä, kyllä siskolle kertoisin...ja miehelle sanoisin et pakko mikä pakko.

hei - mä fantasioin välillä kollegastani ja sen lisäksi harrastan itsetyydytystä.

Kumpikin asia sopii olla päätymättä mun mieheni korviin. VAIKKA itseni mielestä kuvitelmat on kuvitelmia - tämä kollega ei edes tiedä niistä. Ja käyn kädellä kun en saa tarpeeksi ukoltani - mutta tieto siitä varmaan loukkaisi häntä.

Eli vaikka juttu olisi "mehukas" niin ei sen tarvitse olla OIKEASTI tärkeä/merkitsevä.

Yhteistyössä