Olo kuin teinillä!

Raitalankakäärme IV

Aktiivinen jäsen
21.06.2005
5 190
1
38
Nimittäin mun vanhemmat saa mut nolostumaan :ashamed: Meillä rempataan ja käytetään sellaisia pieniä muoviristejä, joilla katsotaan että laatat on oikealla etäisyydellä toisistaan. Mun äiti sanoo niitä pimpsuroiksi! Arvatkaa vaan onko kivaa kun vanhemmat kailottaa K-Raudassa kovaan ääneen että missä niitä pimpsuroita on! Ja kotona käskee minua pesemään pimpsuroita, niin kovaan ääneen että varmasti ihan kaikki naapurit kuulee :kieh:

Mun Ima taas komentelee mua vieläkin kuin pientä lasta. Kerran kaupassa komensi kovalla äänellä ja yks rouva sitten sanoi Imalle, ettei ihan tarvitse lapsille noin tiukasti sanoa (oli nuo pikkuiset mukana) niin Ima vaan totesi, et tuota vanhinta likkaa komennan.

Mä kävin tänään äitini kans kenkäkaupassa. Ja sit se myyjä tuli kysymään mun äidiltä et mitäs tytölle sais olla (siis minulle) äiti tietysti kerkes vastata mun puolesta et kävelykenkää... :o "Miten olis tällaiset retrot (popot joissa oli jotain glitteriä ja graafisia kuvia) nää on suurta huutoa nyt..." joo ehkä 15-vuotiaiden keskuudessa.. mut mä oon jo 29v.

Yhteistyössä