Olo on tosi arvostettu....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Että osasi tällä kertaa tuntua pahalta :(
Olen tapaillut miestä jonka suusta on alkuhuuman jälkeen kuulunut kyllä kaikkea muuta kuin jotain kaunista joskus. Tai no,jos ei sitä oteta lukuun että mun kropasta tai seksistä on jotain hyvää sanottavaa.
Tällä on selviä luonnehäiriöisen piirteitä, niistä syntyisi pitkä tarina...mutta tämä yksi asia on nyt alkanut nyppiä niin pahasti, että tänä iltana sen sijaan että mun pitäisi olla vielä eilisen jälkeen onnellinen....olenkin masentunut ja harkitsen todella jatkaako enään vai ei.
Kuulisin mielelläni muidenkin mielipiteitä...jos auttaisi.
Ensinnäkin tän herran tapaaminen onnistuu n.kerran viikossa hyvin myöhään illalla
..joo se tekee pitkää päivää ym. Mutta silti.
Koskaan se ei mun luona 3-4 h kauempaa ole, samantien pitäisi siirtyä makkariin kun tulee ja odottaa hierontaa ym.
Ja jokaikisen kerran jälkeen kuulen seuraavana päivänä kuinka taas meni rahaa bensaan ja kuinka väsyttää, kuinka tää on niin vaikeaa ajaa pitkä matka jne. Aina. ( ei se matka nyt monia satoja km ole kuitenkaan)
Sen sijaan että kuulisin joskus jotain ihanaa niin...nyt kun se pamautti että mä en kuulemma ole normaali kun tosta loukkaannun, niin olisi kiva kuulla olenko mä tässä muka ' väärässä'?
Ei musta tunnu kivalta aina seur.päivänä kuunnella kuinka taas kaikki on niin huonosti kun kävi täällä :(
Mutta turha siitä puhua koska se raivostuu välittömästi vaikka kuinka nätisti sanoisit...ja solvaa sitten tohon tyyliin kuin yllä.kukaan muu nainen koskaan ennen ei kuulemma ottanut yhtään itseensä...Aha.
Mä vielä usein annan sille bensarahaa...onko sekään nyt tarkoitus että nainen joutuu maksamaan ?
En tiedä...paska olo :(

No se ei oo susta vailla muuta ku seksiä ja sitä vituttaa ku se tulee kalliiksi.

Oot ennenkin tästä kirjottanu tänne? Ja siitä on jo jonku aikaa, aika kauan oot viittiny moista kattella.

Mikä itsekunnioitus ? Se meni jo, siinä vaiheessa kun tajusin minkälainen tämä mies oikeasti on, kun silmät aukesivat sille että olen ollut helppo uhri ja vielä auttanut itseni kaltoinkohtelussa....

Se joku ihme vimma on kuitenkin aina yrittää nähdä hyvää ja olla antamatta heti periksi. Onhan sitä hyvääkin toki ollut. Siksipä se ei ole niin helppoa lähteä, ei ainakaan heti . toisekseen näinhän se menee näiden kanssa,ne murskaavat toisen itsetunnon ja manipuloivat niin paljon ettet enään osaa lähteä.

Joku sanoi että aiemmin kirjoittanut...no minä en ainakaan, tämä nyt ei onneksi vielä kauaa ole kerennyt jatkua, tosin voihan se olla että olen saanut jonkun muun piinaajan..

Mua nyt jotenkin niin tyrmistytti että joku kehtaa sanoa noin :(
Olin minäkin hitto vie väsynyt, pitkä päivä ja nukuin vain pari tuntia....tämä sentään lähes koko päivän. Silti ei tullut mieleenkään valittaa, eikös sitä pitäisi tehdä/ sanoa jotain ihan muuta...

No ei toi mies kauheen ihastuneelta tai rakastuneelta vaikuta. Mä en tosiaan jaksais kattella tollasta tyyppiä. En ihmettele yhtään, että oot masentunu. Mieti, että mitä pitempään ootte yhessä niin sitä pahemmaks toi lyttääminen menee. Toi on aika paha, että annat rahaa tolle tyypille ja saat kuraa niskaas. Sekin on jo kummallista, että käy sun luona vaan iltasin, ootko varma, että on sinkku ylipäätään? Jos on sinkku niin en usko, että on sun kanssa vakavissaan ja oot vaan pelkkä pano, jolta lohkee helposti. Eli käyttää sua hyväkseen, kun saa marinalla viä rahaa kiskottuu sulta. Veikkaan, että kukaan täyspäinen nainen ei tollasta jaksais kyllä kattoo kovin pitkään. Siks epäilenkin, että jostain syystä kiristää sua henkisesti, että muut naiset ei koskaan ole itseensä ottanu... hmmm, vaikuttaa kyl jotenkin epäilyttävälle. Potki menemään tollanen, eihän tollasella marisijalla tee mitään.

Miten niin katkera? Olin vilpittömästi vain iloinen että tasa-arvo toimii myös toiseenkin suuntaan. Melko viktoriaanista ajatella nykyään että vain mies maksaa kaiken.

No okei, ehkä tuo viesti nyt ei ollut yksistään parhain esimerkki. Jotenkin oon vaan tätä palstaa lueskellessa jäänyt sellaiseen fiilikseen, että viesteistäsi usein paistaa katkeruus naissukupuolta kohtaan.