Olohuoneen sisustusongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ap

Vieras
Me juuri muutettiin, ja keittiöön tarkoitettu pöytä ei mahdu mitenkään päin keittiön ovesta sinne keittiöön. Sitä ei voi purkaa eli palasinakaan sitä ei sinne saa.

Meidän olohuoneessa on valkoiset kalusteet ja nyt kun pöytä ei keittiöön mene, sen on oltava olohuoneessa. Ja se ongelma: PÖYTÄ ON KIRSIKAN VÄRINEN! mitä mä oikeen teen :'( pöydän pois vienti ei ole vaihtoehto. Onko se ihan karmea siellä nurkassa kun se on väärän värinen? Vai pitääkö mun hommata pehmusteet ja päälliset tuoleihin? Mutta mitä tekisin pöydälle?

ei oo yhtään kamalaa! must kamalampaa olis jos se pöytäki olis valkonen, kaikki ois ihan liian samanlaista!
ostat vaikka jotku nätit valkoset tuolinpäälliset ja valkosen liinan tasapainottamaan :)

Aah kiitos. Mua on huolettanu et jos se on kauheen näköinen ku on eri värinen :D pitää hommata jotain kivaa siihen.. Olisko paha jos laittais violettia pöytään ja tuoleihin ku siitä tulee toinen olohuoneen väreistä..?

Lattia on puun värinen, puulattia (ei siis laminaatti eikä parketti) ja sohvalle ei tule kirsikkaa ja ruskeaa ku olen aina haaveillut violetista olohuoneesta ja nyt meille tulee sellainen.

Nyt sit tietty sanotte et se tulee näyttään kauhealta :|

Heh, toi on kyl kivan näköinen. Tosin mun haaveilema violetti on tummempi. Kai mä hommaan valkoista siihen pöydälle ja loppu olohuoneeseen sit sitä haaveilemaani violettia. Jos joku järkyttyy niin laittakoot silmät kiinni :D

minkä kokoinen oviaukko teillä keittiössä on ja miten iso pöytä on, jos ei muka mene??

Mä ainakin vien pöydät aina niin, et tungen ne etumaiset jalat ensin, pöytä on vinottain ovi aukossa, ja sitten se peräpää. Eli pöytää ei viedä suoraa oviaukosta, kun niin ei tulisi mahtumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärryksensydän:
minkä kokoinen oviaukko teillä keittiössä on ja miten iso pöytä on, jos ei muka mene??

Mä ainakin vien pöydät aina niin, et tungen ne etumaiset jalat ensin, pöytä on vinottain ovi aukossa, ja sitten se peräpää. Eli pöytää ei viedä suoraa oviaukosta, kun niin ei tulisi mahtumaan.

Näin mekin viedään. Ja jos maan tasalla, niin voisko ikkunasta ottaa?
Mutta var,masti sen saa sopimaan myös olohuoneeseen =)

sahata jalkoja jos se sinne on saatava, vai onko poissuljettu vaihtis? tai ikkunasta jos on maatasolla meillä aikoinaan sohva tuli noin taloon :D oli semoi mega-iso :D

Ai tätä on nostettu :) keittiö on kolmannessa kerroksessa ja ikkuna on vielä pienempi ku oviaukko. Oviaukko on tavallaan niinku käytävän päässä ja 60cm leveä. Pöytä on jotain vähän yli 70cm leveä ja korkea. Jalat ei lähde irti, niitä ei tod aleta ite sahata :D ja mitenkään päin taittelelemalla pöytää sitä ei sisään saa. Sitä on kahtena eri päivänä kahden eri miehen ja mun avustuksella koitettu keittiöön saada. Eli sinne se ei vaan kertakaikkiaan mahdu!

Yhteistyössä