Oltiin Ti-Ti Nallen konsertissa.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kowalski

Aktiivinen jäsen
14.07.2007
82 472
9
36
Muuten oikein mukavaa, mutta ei yhtään haittaisi, jos ensi vuonna:

- Porukka tulisi ajoissa paikalle. Jos konserttilipussa lukee että kello 15 alkaa, niin eikö voisi yrittää olla paikalla ennen kello viittätoista eikä 15:40? Täsmällisyys olisi kivaa tapakasvatusta lapsillekin.

- Kivaa, että koko perhe viettää laatuaikaa yhdessä. Mutta ne vauvaikäiset tai hädintuskin vuoden vanhat eivät vissiin juurikaan konsertista nauttineet, päätellen jopa tunnin kestäneestä yhtäjaksoisesta karjumisesta? Harmittaako iskää kovasti, jos hän ei pääsisikään konserttiin, vaan jäisi kotiin pienimmän kanssa, äidin ja isomman mennessä Ti-Ti Nallea katsomaan? Joo, siellä on kovat äänet. Syystä. Eihän lauluja ja vuorosanoja muuten kuulisi pikkuisten itkun yli :kieh:

- Ne numeroidut paikat, tiiättekö...ne tarkoittaa sitä, että niissä istutaan. Ei sitä, että paikalla 2 istuva täti tunkee koko ajan joko itseään tai vuoden vanhaa pikkuistaan paikalla 3 istuvan poikani syliin. Jos haluat kaksi paikkaa, osta kaksi lippua. Ok?

Kokonaisuudessaan oikein kivaa silti.

Ei mulla muuta :saint:
 
Me ostettiin tytölle tänään eka Ti-Ti Nalle DVD ja olin suorastaan järkyttynyt, miten luokattoman hirvee se oli! Sellainen mielikuva mulla olikin, että saattaa olla kamalaa, mutta päätettiin ottaa riski. Ens kerralla laitan lapselle kuulokkeet päähän kun katsoo, niin mun ei tarvi kuunnella sitä. Miten sitä kestää konsertin verran?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Se ois meilläkin täällä tiistaina(???) Liput 16e :o Oliko sen arvosta?

Oli kyllä. Poika oli ihan innoissaan, ja minäkin huomasin jamittavani parin biisin tahtiin ihan täysillä :snotty: :ashamed:
Makeeta jonglöörausta ja sirkustemppuja siellä oli, vissiin joku sirkuskoulu mukana showta tekemässä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Muuten oikein mukavaa, mutta ei yhtään haittaisi, jos ensi vuonna:

- Porukka tulisi ajoissa paikalle. Jos konserttilipussa lukee että kello 15 alkaa, niin eikö voisi yrittää olla paikalla ennen kello viittätoista eikä 15:40? Täsmällisyys olisi kivaa tapakasvatusta lapsillekin.

- Kivaa, että koko perhe viettää laatuaikaa yhdessä. Mutta ne vauvaikäiset tai hädintuskin vuoden vanhat eivät vissiin juurikaan konsertista nauttineet, päätellen jopa tunnin kestäneestä yhtäjaksoisesta karjumisesta? Harmittaako iskää kovasti, jos hän ei pääsisikään konserttiin, vaan jäisi kotiin pienimmän kanssa, äidin ja isomman mennessä Ti-Ti Nallea katsomaan? Joo, siellä on kovat äänet. Syystä. Eihän lauluja ja vuorosanoja muuten kuulisi pikkuisten itkun yli :kieh:

- Ne numeroidut paikat, tiiättekö...ne tarkoittaa sitä, että niissä istutaan. Ei sitä, että paikalla 2 istuva täti tunkee koko ajan joko itseään tai vuoden vanhaa pikkuistaan paikalla 3 istuvan poikani syliin. Jos haluat kaksi paikkaa, osta kaksi lippua. Ok?

Kokonaisuudessaan oikein kivaa silti.

Ei mulla muuta :saint:

halleluuja! boldattua kohtaa oon miettiny niin monesti!

meki tiistaina menossa sibbetalolle niinkuin platina vissiin teki:D

 
Chrissy, pitää kattoo jos menis ja jos liput vielä sais. Hop lopissa näin pikapikaa sivusilmällä mainoslappusen torstaina, enkä ollut varma näinkö päivämäärä oikein.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Chrissy, pitää kattoo jos menis ja jos liput vielä sais. Hop lopissa näin pikapikaa sivusilmällä mainoslappusen torstaina, enkä ollut varma näinkö päivämäärä oikein.

aaa:D mä oon tilannu noi liput jo yli kk sitten ja silloin ne oli jo kiven alla muta kannattaa se koittaa kuitenki
 
minusta tuollaset tapahtumat on aina kivoja ja sinne mahtuu kaikki vauvasta vaariin.
myöhästely ja paikkojen "varastelu" on tietty aika ikävää, mutta jälkimmäisestäkin voi onneks huomauttaa . =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Chrissy, pitää kattoo jos menis ja jos liput vielä sais. Hop lopissa näin pikapikaa sivusilmällä mainoslappusen torstaina, enkä ollut varma näinkö päivämäärä oikein.

aaa:D mä oon tilannu noi liput jo yli kk sitten ja silloin ne oli jo kiven alla muta kannattaa se koittaa kuitenki

Äh, no niinpä tietenkin :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
minusta tuollaset tapahtumat on aina kivoja ja sinne mahtuu kaikki vauvasta vaariin.
myöhästely ja paikkojen "varastelu" on tietty aika ikävää, mutta jälkimmäisestäkin voi onneks huomauttaa . =)

mut taas tässäkin kannattaa miettiä et siellä on aika kovalla musiikki yms. ja vauva saattaa säikähtää mikä tietää sit koko konsertin kestoista huutoa, mikä saattaa taas häiritä jonkun vieressä olevan lapsen konserttia.

noh.. mä en lähtis rehaamaan alle vuoden tai edes hippasen yli vuoden ikäistä minnekkään tollaseen konserttiin kun ei ehkä metelin vuoksi sovellu..

nim. itse myös niin viime titi-konsertissa kuin muumeissa saanut kuunnella pienten vauvojen itkukonserttia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Höh! Vaan 1 paikka siellä täällä. Pitääkö siitä lystistä maksaa silti 16e/nenä(2½veen kanssa oltas menty) vaikka ei saa 2 paikkaa... En mä hajapaikkoja voi ottaa :D

khyllä. mä maksoin kans sen 32e mun ja tytön lipuista.
 
Me käytiin muutama vuos sitten ja oli silloinkin hyvä. Nyt en viitsi tuota 2 vuotiasta viedä, on sen verran vilkas kaveri että vie nautinnon muilta juuri ärjymisellä ja juoksentelulla. :laugh:
 
Jeesikää vielä :D Jos mä otan meille hajapaikat, niin saadaanhan me istua sylikkäin ja jättää toinen paikka tyhjäksi? ... :whistle: Ja onko permanto jotenkin hyvä/parempi/paras? Tai sitten 2.parvi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
minusta tuollaset tapahtumat on aina kivoja ja sinne mahtuu kaikki vauvasta vaariin.
myöhästely ja paikkojen "varastelu" on tietty aika ikävää, mutta jälkimmäisestäkin voi onneks huomauttaa . =)

mut taas tässäkin kannattaa miettiä et siellä on aika kovalla musiikki yms. ja vauva saattaa säikähtää mikä tietää sit koko konsertin kestoista huutoa, mikä saattaa taas häiritä jonkun vieressä olevan lapsen konserttia.

noh.. mä en lähtis rehaamaan alle vuoden tai edes hippasen yli vuoden ikäistä minnekkään tollaseen konserttiin kun ei ehkä metelin vuoksi sovellu..

nim. itse myös niin viime titi-konsertissa kuin muumeissa saanut kuunnella pienten vauvojen itkukonserttia.

no en minäkään ole mihkään menossa 1vuotiaani kanssa, mutta menkööt muut. kyllä sinne mahtuu mun puolesta. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maisuli:
Me ostettiin tytölle tänään eka Ti-Ti Nalle DVD ja olin suorastaan järkyttynyt, miten luokattoman hirvee se oli! Sellainen mielikuva mulla olikin, että saattaa olla kamalaa, mutta päätettiin ottaa riski. Ens kerralla laitan lapselle kuulokkeet päähän kun katsoo, niin mun ei tarvi kuunnella sitä. Miten sitä kestää konsertin verran?!

Minusta ihan mahtavia verrattuna johonkin Teletappeihin, Pinguun tai Myyrään. Meidän 2v on Titi-fani henkeen ja vereen, seuraa isosiskojen esimerkkiä :) Titi-nalle on mielessä aamusta iltaan. Isommat puhuvat "helou kitistä", niin sitäkin hokee koko ajan kun näkee jossain Titin kuvan: "helou titi" :D
 
Mekin oltiin tänään ja kakku oli meilläkin suosikkeja :)

Mutta enpä tiiä voiko yleisöä syyttää myöhästymisestä. Okei, ei kai se välttämättä järjestäjienkään vika ole, jos kaikki tulee paikalle samaan aikaan, 30-10 min. ennen esityksen alkua. Silti mielestäni jossakin tökki, kun varttia vaille 15 oli motarilla jonot Hämeenkadulle asti! Että eipä voi ihmetellä, jos ei väki ajoissa paikalle päässyt.

Onneksi päästiin eri reittiä paikalle -loppumatka kävellen. 10 vaille jonot ulko-ovella ulottuivat parkkipaikan puoli väliin. Vasta tasalta -siinä jonossa seisoville- tultiin sanomaaan, että konserttitilaan pääsee myös takakautta ja takit kainalossa. Arvata voi, millainen ryysis siitä syntyi. Eli asiallinen opastus olisi ollut paikallaan alusta lähtien.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
no voi hitto oliko se toi synttäri konsertti? :( ja mä unohdin ihan täysin :ashamed:

Joo, just se synttärikonsertti.

Mä lupasin viedä lapsia,mutta aika menee niin äkkiä että se jopa oli jo :/ nyt pitä jotain lapsille keksiä ja viedä jonnekin mualle =)
 

Yhteistyössä